افزایش شمار متهمان حادثه تروریستی ایذه به ۷۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: تاکنون ۷۰ متهم مربوط به حادثه تروریستی ایذه دستگیر و پرونده قضایی برایشان تشکیل شده است.

به گزارش مشرق، پیشتر رئیس کل دادگستری استان خوزستان در تاریخ سوم آذر ماه از شناسایی و بازداشت ۶۱ نفر در این رابطه که منجر به جان باختن ۷ نفر از شهروندان شده خبر داده بود.

یارمحمد رسالتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد:تاکنون ۷۰ متهم مربوط به حادثه تروریستی ایذه دستگیر و پرونده قضایی برایشان تشکیل شده است.

وی افزود: روند رسیدگی و تحقیقات قضایی این پرونده در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب ایذه گفت: در مراسم چهلمین روز درگذشت یکی از جانباختگان حادثه تروریستی ۲۵ آبان ماه شهرستان ایذه، خواهر متوفی اقدام به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرد که با توجه مشهود بودن جرم، پرونده قضایی در خصوص وی تشکیل و متهم مطابق با ضوابط قانونی جهت ادای توضیحات به دادسرای این شهرستان احضار شده است.

وی افزود: سایر افراد شرکت‌کننده در این مراسم که وی را همراهی می‌کردند نیز شناسایی و به دادسرا احضار شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    تروریست ها اقوام خودشون رو کشتن، ۷۰ نفرشون دستگیر شدن. عوامل اصلی یا دستگیر شدن یا کشته شدن. اون وقت به نظام فحش میدن تو چهلم متوفا؟ این چه جهل و لجاجتی است که با خودشون و مردم دارن؟ چه مدرکی دالّ بر کشته شدن عزیزانشون توسط نیروهای نظامی و انتظامی دارن؟ توئیتر؟ اینترنشنال؟ اینستاگرام؟ خدا از بند جهالت رهاشون کنه، اگر هدایت پذیر نیستن شرّشون رو از سرِ این مملکت کم کنه.
  • هاشم IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    قضیه زاهدان تکرار نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس