منزل بدون اجاره بها و سفر کربلا هدیه به مادر شهیدان مختارزاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد از اهدای یک باب منزل بدون اجاره بها و سفر کربلا به مادر شهیدان مختارزاده خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدهادی قوی‌پنجه با اشاره به دیدار و تقدیر از مادر شهیدان مختارزاده در روز تکریم مادران شهید اظهار کرد: در این دیدار صمیمی با توجه به استیجاری بودن مسکن خانواده شهید یکی از خیرین مشهدی یک باب منزل بدون اجاره بها (رایگان) و همچنین یک سفر زیارتی کربلا به این مادر شهید هدیه داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد با اشاره به همراهی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه و فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در این دیدار، خاطر نشان کرد: مشکلات این خانواده معزز که فرزندان رشیدش را تقدیم این نظام مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی کرده بود، احصا شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد نیز با بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های مادران شهدا و نقش آفرینی آنان در تربیت سربازانی جان برکف که مایه برکت و امنیت و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، گفت: سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران همین جوانانی هستند که با فدا کردن جان خود آرامش و امنیت امروز را برای مردم به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام کشتگر حضور جوانان حزب اللهی، مومن، بصیر و انقلابی امروز که در مواجهه با جنگ نرم دشمنان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اخلاقی قد علم کردند را ادامه نسل همان جوانان اول انقلاب دانست و تاکید کرد: این به دست نمی‌آید مگر تربیت عالی و مومنانه مادران این مرز و بوم و در بین آنها مادران شهدا سرآمد و منشا این رشادت‌ها هستند.

وی یاد آور شد: یاد و خاطره آن‌ها همیشه تداعی‌گر مادر شهیدان عاشورا حضرت فاطمه ام‌البنین سلام‌الله‌علیها بود که به حق روز رحلت این اسوه رشادت و فداکاری به نام روز تکریم مادران شهدا نام‌گذاری شده است که امروز هم با جمعی از سبزپوشان سپاه اسلام توفیق حضور و شرف یابی خدمت مادر شهیدان مختاززاده را پیدا کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    انشاا... مورد شفاعت شهیدان در این دنیا و آخرت مشمول دعای خیر مادران شهید باشیم
  • حسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    سلام چشم ودل مسئولین بنیاد شهیدروشن ایا انصاف این مادرعزیز سالها در یک منزل اجارهای باشه وآرزوی یک زیارتکربلا داشته باشه وحالاهم یک خیرکمک هزینه اجاره ایشان را پرداخت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس