روایت مربی استقلال از درگیری بین دو نیمه/ داور پنالتی ۱۰۰درصد ما را نگرفت

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور کارت پخش می‌کرد و دید من کارت ندارم یکی هم به من نشان داد.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری بعد از تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران در مورد درگیری بین دو نیمه اظهار داشت: وقتی صادقی دعوا کرد، آقا بهزاد هم با صادقی مربی حریف درگیر شد که داور چنین تصمیمی گرفت. داور کارت پخش می‌کرد و دید من کارت ندارم یکی هم به من نشان داد! در حالیکه به خود داور هم گفتم در بازی با گل‌گهرسیرجان هم اشتباه کرد که سرمربی ما را اخراج کرد. نمی‌دانم چه فکر می‌کند عرب براقی؟ انگار می‌خواهد خاص باشد که این کارها را می‌کند. از فغانی این چیزها را ندیده‌ایم. دو سرمربی با هم صحبت می‌کردند. ساپینیتو تن صدایش بالاست وقتی دو سرمربی صحبت می‌کنند کمک مربی نباید جلو بیاید و صادقی جلو آمد و جو را عوض کرد وقتی دید که صادقی حمله می‌کند آقا بهزاد جلویش ایستاد. از صادقی بیش از این‌ها انتظار داشتم

وی درمورد شرایط داوری گفت: داور می‌تواند به بازی خیلی کمک کند و مربیان را آرام کند. او از قبل تصمیم گرفته بود که بیاید کارت بدهد. بیشتر باید تمرکزش را روی بازی بگذارد خطای پنالتی صدرصد را نگرفته و اگر آن پنالتی اعلام شده بود جریان بازی تغییر می‌کرد.

حیدری در مورد دلخوری ابراهیم صادقی و اینکه چیزی به او گفته‌اید گفت: من نیازی ندارم که بخواهم کسی را خراب کنم آقای صادقی همبازی ما بوده است. ربیعی هم اکی بود . وقتی دو سرمربی حرف می زند دلیلی به حضور کمک مربی نیست ساپینتو می گوید وقتی با سرمربی تیم حرف می زنم و کلنجار می‌روم، شما دخالت نکنید. با خاطر دخالت مربی حریف بهزاد کارت قرمز گرفت.

مربی استقلال در مورد درگیری و زد و خورد غلامپور با مربی حریف با حامد لک، گفت: نه من آن صحنه را ندیدم که سمت هم رفته‌اند اما درگیری لفظی بود.

حیدری درمورد داوری مسابقه گفت: داوری خیلی ضعیف بود و واقعا ضعیف داوری کرد. خطای هند پنالتی صدرصد بود اگر آن صحنه پنالتی نبود دیگر به فوتبال نمی‌آیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 3
    چرا استقلال عرضه بردن تيمهاى ضعيف را در تهران نداره؟
  • وحید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 1
    باز هم الاستقلال و داستان پنالتی های سریالی. ساپینتو فیلم بازی را نگاه کن. دو داور بیطرف گفته اند دو پنالتی برای مس رفسنجان در نیمه دوم گرفته نشده است. خدا را شکر کنید به دستور ربیعی الاستقلالی در دقیقه آخر تک به تک را به آسمانها زد. کاملا تبانی بود بازی ساپینتوو ربیعی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس