آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: یک پارگی در عضلا پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم پزشکان ۳ هفته تا پنج هفته گفتند طول می شکد.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: یک پارگی در عضله پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم. پزشکان ۳ هفته تا پنج هفته گفتند طول می کشد. من هم مداوای خودم را پیگیری می‌کنم تا زودتر برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. باید تحمل کنم تا عضله پایم ترمیم شود.

وی در خصوص تماشاگردن بازی از روی سکوها عنوان کرد: تماشای بازی از روی سکوها بسیار پر استرس است و فشار روانی زیادی را روی تماشگر می‌گذارد و سخت بود.

رضاوند در خصوص صحنه نیمه اول محوطه جریمه مس رفسنجان گفت: صحنه نیمه اول در محوطه جریمه مس رفسنجان ۱۰۰ هزار درصد پنالتی بود و هرچه نگاه کردیم کاملا واضح بود که در محوطه جریمه چه اتفاقی افتاد. پنالتی را برای استقلال می‌گرفتند روند بازی تغییر می‌کرد و اگر صحنه ای هم برای مس بود داور می‌گرفت. دست دفاع کاملا باز بود و اگر پنالتی اعلام می‌شد روند بازی تغییر می کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم استقلال اظهار کرد: مس یکی از تیم های خوب لیگ برتر است، ما در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم هم به دلیل بالا رفتن استرس دقایق پایانی بازی باعث شد تا بازیکنان استقلال باز بازی کنند و ۳ موقعیت گل را به مسی ها بدهند.

وی افزود: در آمار عملکرد تیم استقلال مشخص است و نمی توانیم بگوییم که نتیجه بدی را تا به این جای کار گرفته این ما ۸ مصدوم داریم که این ها هم تأثیر گذار هستندو قطعا اگر این بازیکنان اضافه بشوند مشکلا کاملا حل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس