شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم/ برای چندمین بار می‌گویم؛ از ما حمایت کنید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم و موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نوید داده بودیم که فوتبال خوبی از این دو تیم را شاهد خواهیم بود و امروز شایسته برد بودیم. شاید می‌گویم اگر از موقعیت هایمان که تعدادش بیشتر از حریف بود استفاده می‌کردیم برنده بازی می شدیم. در مورد تعداد گل‌های زده مس رفسنجان که کم است هم در نشست خبری قبل از بازی هم صحبت شد اما ما در تمام بازی‌هایمان مثل امروز مقابل استقلال بازی کردیم.

وی افزود: از فرصت‌هایمان به درستی استفاده نکردیم ولی در روش بازی‌مان تغییر نخواهیم داد و برای باشگاه استقلال و هوادارانش در ادامه لیگ آرزوی موفق می‌کنم.

سرمربی مس در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: از دوستان عزیز و عالی رتبه شرکت صنایع مس با توجه به تغییرات مدیریتی همان زمان استعفا کردم ولی با استعفایم مخالفت کردند و همان زمان هم قول ‌هایی دادند.که یکی از این قول‌ها از لحاظ پرداخت مشکل دارد. بازیکنان به این خوبی زحمت می کشند تیمی که از شهرستان ۲۵۰ هزار نفری به لیگ برتر آمده حمایت کنند. شرایط خوبی را در این دو سه ماه نگذراندیم و برای چندمین مرتبه می‌گویم که خواهش می کنم تیم مس رفسنجان را ببینند و حمایت کنند. بازیکنان از این نظر ناراحتند.

وی افزود: شرایط خوبی را در این ۲-۳ ماهه نگذراندیم. بعد از بازی هم بازیکنان از این مسائل ناراحت هستند. من سرمربی هم شخصیتم به گونه‌ای است که نمی‌گذارم بازیکن به پول اعتراض کند. نمی‌گذارم به خیلی از موارد اعتراض کند باید نظم خودش را داشته باشد. نظم تاکتیکی داشته باشد این مسائل تا یک جایی پیش می‌رود. حالا که من را به زور نگه داشته اند حداقل این کارها را انجام بدهند به قول هایی که داده‌اند عمل کنند.

ربیعی در مورد داوری مسابقه و درگیری‌های بین دو نیمه عنوان کرد: عرب براقی از جمله داورانی است که من او را خیلی قبول دارم. تعداد بازی‌های زیادی را هم برای تیم ما سوت زده ا ست. اجازه بدهیم صحنه‌های بازی را خودم ببینم من الان این صحنه‌ها را ندیدم باید بازبینی کنم دو صحنه یکی خطا روی شیمبا در نیمه اول و صحنه دیگر روی محبی در نیمه دوم که بازبینی کنیم. روی یک توپ هم استقلال اعتراض داشت اما در یک ربع آخر مسابقه ۲-۳ فرصت گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم. در یکی دو صحنه می‌توانستیم با پاس به عرض نگذاریم کار به پنالتی داوری بکشد و کار را تمام کنیم. از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: بازیکنان همان برنامه‌ای که مدنظرمان را بود بازی کردند. احساس می‌کنم این بازی جزو بازی‌های درست تیم مس رفسنجان از ابتدای فصل تاکنون بود. از لحاظ نقشه بازی، کل بازی را با نقشه بازی کردیم و از اینکه بازیکنان وظایف‌شان را به درستی انجام دادند راضی هستم. مسائل بین دو نیمه هم در فوتبال طبیعی است. سعی می‌کنم احترام بگذارم. برای سرمربی استقلال هم احترام زیادی قائلم اما ناراحتیم ، سعی کرده ام احترام همه را حفظ کنم اینکه به سمت نیمکت حریف پرخاش کنیم شاید رفتار پسندیده ای نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    واقعآ مس فوتبال زیباتری را نمایش داد وحقش برد بود
  • وحید IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    در بازی ها الاستقلال با شهرستانی ها حق با داور است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس