مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب

خاطره زیبای سردار جباری فرمانده سابق سپاه ولی امر از مکالمه مادر دو شهید آذری زبان و رهبر انقلاب در یکی از دیدارهای رهبری در منزل خانواده شهدا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    آذربایجان ،تُرک نبوده و نیست آذربایجان مرکز ستیز جهانِ ایرانی با ترکان آسیای میانه و مغولستان بود. مثلا پاپک خرمدین را سربازان ترک تبار خلیفه عباسی مثل کشتند. پاپک خرمدین اگر پیروز میشد، امروز در آذربایجان و آناتولی خبری از تُرکی بازی نبود. اینکه امروز برایش زبان و هویت ترکی می‌تراشند توطئه ی صهیونیسم و یهود برای ضربه زدن به جهانِ ایرانی بوده و هست.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      1 0
      داداش گلم ترک داریم تا تورک آره یک عده اون فریبی رو که شما می گی می خورن دقیقا هم درست می گی آذری ها اکثرا اصالتا تاریخی اگر بخوایم نگاه کنیم مثل کرد ها اقوام ماد هستن از یک ریشه و ایرانی اصیل که زبان ترکی رو انتخاب کردن چون بیشتر حکومتهای ترکان اول اونجا شکل می گرفت و بیشترین برخورد با ترکان رو اونجا داشتن ولی داداش گلم ترکمان یا ایلات قشقایی یا افشار اینا تاریخی ترک هستن البته نژاد و نژادپرستی دورغ محضه با علم ژنتیک و تاریخ می شه این جماعت بی عقل رو رسوا کرد ولی اینا ترک تمدنی اصیل هستن مهمتر اینه خیلی از این مردم خودشون رو ترک ایرانی می دونن مثل من که قشقایی هستم ترک اصیل ولی افتخارم ترک ایرانی بودن هست کسی که تاریخ رو بخوبی بدونه این رو می فهمه که ترک های اولین بنام گوک ترک اتحادی از اقوام ایرانی شرقی بود با کلی قوم دیگه مثل مفول ها حتی چینی ها که با حکومت هان مشکل داشتن به رهبری یکی از بزرگترین خاندان های ایرانی خاندان آشینا بوده ما از اول هم ایرانی بودم نیازی به ترک و فارس گفتن نیست دوم ترکان که اقوام شرقی ایرانی حساب می شن گفتم تاریخی با کمک برادران دیگه ایرانی خودشون موفق شدن حکومتی بزرگی مثل سلجوقیان رو برپا کنن اون همه افتخار برای خودشون و ایران درست کنن ترک بدون ایران معنی نداره ایران هم بدون ترکها اون زیبایی اوجش رو نداره مگه می شه بچه رو از مادرش جدا بدونی تا ابد ترک فرزنده ایرانه و یک ترک اصیل هیچوقت به مادرش پشت نمی کنه جان می ده براش اما خوب نژادپرست های احمقی از دو طرف سعی می کنن این دو رو جدا از هم تفسیر کنن با دورغ و تحریف که به امید خدا شکسته خورده هستن.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    30 0
    لبیک یا خامنه ای #من - جان فدای -رهبرم
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      2 0
      من هم فدای اسلام و رهبر و انقلاب و ایران
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 1
    يا بنويسيد أذري يا ترك ...اذري زبان غلط است مثل اينكه بنويسيد سنندجي زبان
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    2 0
    آذربایجان ،تُرک نبوده و نیست آذربایجان مرکز ستیز جهانِ ایرانی با ترکان آسیای میانه و مغولستان بود. مثلا پاپک خرمدین را سربازان ترک تبار خلیفه عباسی مثل کشتند. پاپک خرمدین اگر پیروز میشد، امروز در آذربایجان و آناتولی خبری از تُرکی بازی نبود. اینکه امروز برایش زبان و هویت ترکی می‌تراشند توطئه ی صهیونیسم و یهود برای ضربه زدن به جهانِ ایرانی بوده و هست.
  • کشاورز IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    7 0
    یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان مرام ترک یعنی همین
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      2 1
      طورچ توی مغولستانه دوست عزیز
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      0 0
      ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ یا خیلی احمقی یا تیکه پازل این طرفی نژادپرستی هستی کمی مطالعه تاریخی داشته باشی بد نیست احمق های پانترک و پان فارس هر دو روی دروغ شکل گرفته و حرف اصلیشون تحریف و توهین به اقوام اصیل ایرانی هست اولا ما همه فرزنده آدم و حوا هستیم این اصل دینی دوم دین هم قبول نداری عقل می گه که همه انسانیم حتی اگر در ظاهر و جزئیات بی اهمیت با هم فرق داریم ملاک اخلاقه برای برتری و علم ژنتیک امروز تمامش رو باطل می دونه همه انسان های رو از ریشه یکسانی با تفاوت های ظاهری و فرهنگی متفاوت می دونه اما کمی تاریخ می خوندی می دونستی اتحادیه گوک ترک در اصیل با جمعیتی اکثرا ایرانی شرقی با رهبری یک خاندان ایرانی بنام آشینا با همراهی ،بله برخی جمعیت مغولان و چینی ها شکل گرفته نه در مغولستان بلکه شمال غربی چین .
  • زنجانی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 1
    ما آذری زبان نداریم بلکه آذری یا آذربایجانی یا تورک آذربایجان داریم مگه میگید مادر فارس زبان ؟یا مادر لر زبان ؟پس چرا وقتی به ما میرسه میشه آذری زبان ؟
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 1
    آذری نه!...ترک مشرق حداقل یه قدم کوچیک واسه آزادی بیان بردار و کامنتمو منتشر کن
  • محمدایوب IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    درود برشرف خانواده معظم شهدا یاشاسین آذربایجان ننگ ونفرت بر اصلاح طلبان وطن فروش آق دایی وپزشکیان وعده ای شکمباره وشهوتران با برداشتن روسری اشان می خواهند نظام را تغییر دهند
  • عطار IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    به یاد دلیر مردانی که شجاعانه برای دفاع از اسلام، ناموس و انقلاب رفتند و ستارگانی شدند تا ما راه را گم نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس