کد خبر 1443438
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
عکس

شاه چارلز هنگام بازدید از شمال لندن به طرفش تخم مرغ پرتاب شد که بلافاصله ماموران امنیتی جوانی را که مبادرت به این کار کرده بود بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند: شاه چارلز هنگام بازدید از شمال لندن به طرفش تخم مرغ پرتاب شد که بلافاصله ماموران امنیتی جوانی را که مبادرت به این کار کرده بود بازداشت کردند.

چارلز سوم شاه انگلیس در یکی از سالن‌های شهرداری لوتون واقع در شمال لندن هدف حمله با تخم مرغ این جوان قرار گرفت که بلافاصله محافظان وی او را از محل دور کردند.

پلیس بدفورد شایر اعلام کرد در حال بازجویی از این جوان است.

ماه پیش نیز شاه چارلز و همسرش در حال بازدید از شهر یورک با هو و پرتاب تخم مرغ به طرف انان استقبال شدند. مهاجم هنگام پرتاب تخم مرغ فریاد می‌زد که «این کشور بر روی خون بردگان بنا شده است» که بلافاصله بدست نیروهای امنیتی و با خشونت بازداشت شد.

مخالفان نظام سلطنتی انگلیس بارها با شیوه‌های مختلف مخالفت خود را با نظام سلطنتی ابراز کردند و به ویژه پس از مرگ ملکه خواستار برچیده شدن این نظام شدند.

چندی پیش هم یک مرد معترض به خاندان سلطنت بریتانیا که در شهر یورک به سمت چارلز سوم پادشاه انگلیس و ملکه کامیلا همسر وی، تخم مرغ پرتاب کرده بود، بازداشت شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    بازم اینقدر جرات داره اینطوری میره بین مردم. کدوم یکی از مسئولین اصلی کشور ما جرات میکنن اینطوری برن بین مردم
  • US ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    این رو باید با گوجه گندیده بزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس