فرمانده مرزبانی کشور

فرمانده مرزبانی کشور گفت: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهای کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و این باعث شده، امنیت و ثبات برقرار باشد تا مردم با خیال راحت به زندگی شان برسند.

وی ادامه داد: حفظ امنیت مرزهای کشور و تلاش در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت های نیروهای مرزبانی در کشور بوده و با افزایش ارتباط خوب میان نیروهای امنیتی با مردم، خوشبختانه امروز مرزهای کشور از وضعیت پایدار و امنیت خوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا از وظایف ذاتی نیروهای مرزبانی کشور است و ماموران این ارگان در مبارزه با قاچاق کالا در کنار دولت مردمی به مقابله با قاچاقچیان می پردازند.

افشار فتح الهی هم در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در قشم ارتباط نزدیکی با امنیت ثبات دارد و نیروهای دریابانی و مرزبانی در این حوزه تلاش بسیاری انجام می دهند.

وی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی در مقوله مقابله با قاچاق می تواند دستاوردهای مطلوبی را به دنبال داشته باشد که این موضوع می طلبد با پیش بینی های لازم و ارائه برنامه های منسجم در جهت کنترل آن و هدایت فعالیت های به سوی تجارت قانونی گام برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی خوبی در راستای تقویت امنیت جزیره قشم انجام شده و بواسطه همین تلاش هاست که امروز امنیت خوبی را نوار مرزی جنوب کشور بویژه در حوزه جزایر شاهد هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس