کد خبر 1443375
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به دلیل داشتن جاذبه ‌های گردشگری و تاریخی بسیار، همچنین طبیعت بکر و زیبا، سالانه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. اما شاید با فکر کردن به هزینه‌ های سفر به تبریز، قید دیدن این جاذبه‌ ها را بزنید و فکر سفر را از سر خود بیرون کنید. اما اگر کمی اجازه دهید و تا انتهای این متن با ما همراه باشید، می‌توانید با تمامی هزینه ‌های سفر به تبریز آشنا شوید. بعد از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام قسمت از هزینه ‌های سفر برای شما قابل صرف نظر کردن است. به همین سادگی می‌توانید از سفر خود به شهر شعر و ادب لذت ببرید. در ادامه هزینه ‌های سفر به تبریز در بخش‌ها مختلف هزینه ‌های اقامت و هتل، هزینه بلیط هواپیما، خوراکی و حمل و نقل بررسی شده است.

هزینه سفر به تبریز چقدر تمام می شود؟

سفر هوایی به تبریز ارزان یا منطقی ‌تر؟

اگر از تهران قصد سفر داشته باشید، شاید با دیدن قیمت بلیط تبریز تهران فکر کنید که بهتر است هزینه بلیط هواپیما را صرف چیزهای دیگر کنید. اما پیشنهاد ما چیز دیگر است، فاصله زمینی تهران تا تبریز چیزی حدود ۷ ساعت در مسیر خواهید بود. البته اگر در فصل پاییز و زمستان قصد سفر به تبریز را دارید، باید موارد تاثیرگذار بر آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید. لغزنده بودن جاده، سرمای هوا و مواردی از این دست، در کنار مدت زمان حدودی ۷-۸ ساعته، (بدون توقف) در کنار هم موجب می‌شود که سفر هوایی را به شما پیشنهاد دهیم.

با سفر هوایی به تبریز، این مسافت تنها ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد، ، منطقی ‌تر است که وقت خود را به جای رانندگی و در جاده، صرف لذت بردن از جاذبه‌ های دیدنی تبریز کنید. هزینه بلیط هواپیما تهران تبریز در حال حاضر چیزی حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان است. البته قیمت بلیط هواپیما به موارد مختلفی بستگی داشته و ممکن است در زمان سفر شما متفاوت باشد.

هزینه سفر به تبریز چقدر تمام می شود؟

هزینه اقامت در هتل ‌های تبریز

بخش دیگری از هزینه ‌های سفر شما مربوط به اقامت در هتل است. اگر اهل سفر ‌های لاکچری و لوکس هستید، باید به سراغ رزرو هتل‌ های ۵ ستاره تبریز بروید. یکی از بهترین هتل‌ های تبریز فلای تودی که در نظرات مسافران همیشه رتبه خوبی دریافت می‌کند، هتل کایا لاله پارک است. هتلی پنج ستاره با امکانات عالی که البته با قیمت‌های بسیار مناسبی نیز ارائه می‌شود.

اکثر کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، به برخورد حرفه‌ای و محترمانه کارکنان هتل، امکانات لوکس و مدرن آن اشاره کرده‌اند. قیمت اقامت در این هتل به موارد مختلفی مانند تاریخ ورود و خروج شما، مدت زمان اقامت، نوع اتاق انتخابی و موارد دیگر بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در صورت نیاز، قیمت اتاق را به صورت لحظه‌ای چک کرده تا بتوانید هزینه‌ های سفر خود را محاسبه کنید.

از طرف دیگر هتل ‌ها و هاستل ‌های سه ستاره و قیمت مناسب‌تری نیز وجود دارد که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید. هتل سهند یکی از آن هتل‌ هایی است که جزء ارزانترین هتل‌ های تبریز محسوب می‌شود. در عین حال، امکانات بسیار مناسبی ارائه داده و موقعیت قرارگیری آن بسیار مناسب است.

هتل سهند تبریز در فاصله ۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌ های دیدنی تبریز دارد. به همین دلیل نیز توانسته تا نظر مثبت مسافران را به خود جلب کند. از آنجایی که انتخاب هتل یک تصمیم کاملا شخصی است، بنابراین می‌تواند در هزینه‌ های سفر شما تاثیرگذار باشد. ممکن است مسافری یک هتل ساده و ارزان را به هتل لوکس و چند ستاره ترجیح دهد و بالعکس.

بهترین رستوران‌ های تبریز و هزینه هر وعده غذا

یکی از بخش‌ های تاثیرگذار در هزینه ‌های سفر به تبریز، هزینه خوراکی و غذا است. تبریز رستوران‌ های زیادی دارد که بازه قیمتی آن‌ها از ارزان تا متوسط و گران متغیر است و باز هم بستگی به شما دارد که کدام رستوران را انتخاب کنید.

تبریز به کوفته‌های خوشمزه شهرت دارد، غذاهای محلی، کباب‌ها و عطر خوشی که در گوشه و کنار شهر به مشام می‌رسد، شما را برای صرف یک وعده غذا در رستوران وسوسه می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در این بخش از سفر کمی دست و دلبازتر باشید و لذت چشیدن غذاهای خوش طعم را از دست ندهید.

حمل و نقل شهری در تبریز

نکته مهم در خصوص هزینه‌های سفر به تبریز این است که هزینه ورود جاذبه‌ های گردشگری بسیار مقرون به صرفه و مناسب است، بنابراین در این خصوص نیازی نیست تا نگرانی داشته باشید. اما در خصوص هزینه ‌های حمل و نقل باید به نوع وسیله نقلیه توجه کنید. تبریز به خط مترو شهری مجهز است که ۶ خط در نقاط مختلف دارد.

برای کمتر شدن هزینه‌ های خود می‌توانید از مترو، BRT  و یا در قدم آخر از تاکسی استفاده کنید. هزینه تاکسی برای جاذبه ‌های گردشگری تبریز که دور از شهر و یا بیرون از شهر هستند، متفاوت است. برای نمونه اگر بخواهید به روستای کندوان تبریز بروید، باید به فکر یک تور باشید، یا یک خودرو کرایه کنید.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز در فلای تودی

هزینه سفر به تبریز چقدر تمام می شود؟

تبریز شهر ترین‌هاست، تمیزترین شهر ایران و البته ثروتمندترین. هزینه سفر به این شهر زیبا، بستگی به سبک سفر دارد. اما با یک حساب سر انگشتی، برای یک سفر هوایی ولی اقامت در یک هتل ساده و معمولی، چیزی بین ۳-۴ میلیون کافی است. البته یادآور می‌شویم که همه چیز به سبک سفر شما بستگی دارد و این هزینه ‌ها برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید، پیشنهاد ما فلای تودی است

به راحتی با ورود به سایت و بخش بلیط هواپیما داخلی می‌توانید مبدا و مقصد خود را به همراه تاریخ سفر مشخص کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام پروازهای تبریز را مشاهده کنید. اولین گزینه ارزانترین بلیط هواپیما به تبریز است. اگر به دنبال بلیط ارزانتر هم باشید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای تقویم و نمودار قیمتی در حوالی تاریخ انتخابی خود، ارزانترین قیمت بلیط تبریز را رزرو کنید.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس