کد خبر 1443299
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
وضعیت استقلالی‌ها در تعطیلات/ از اعتصاب تا بی‌پولی!

تیم فوتبال استقلال مراحل آماده‌سازی خود برای حضور دوباره در رقابت‌های لیگ برتر و داربی ۹۹ طی می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از پایان سوپر جام فوتبال ایران و قهرمانی در این مسابقات، مدتی در تعطیلات به سر برد و در روز جمعه ۲۷ آبان قرار بود که دوباره تمرینات این تیم آغاز شود اما بازیکن این تیم دست به اعتصاب زدند.

این مساله باعث شد تا علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، همان شب با ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم جلسه بگذارد و در مورد مسائل مالی و اعتصاب بازیکنان صحبت کند.

روز بعد، بازیکنان استقلال به محل تمرین خود در مجموعه ورزشی انقلاب آمدند اما بازهم تمرین نکردند و منتظر حضور علی‌ فتح‌الله‌زاده بودند تا در مورد مشکلات باشگاه و مسائل مالی به وجود آمده صحبت کند. او وعده‌هایی به بازیکنان داد و گفت: تا ۱۰ روز مانده به داربی، پرداختی همه را به ۴۰ درصد می‌رسانم. چند مورد ضروری هم هست که در همین چند روزه حل می‌کنم. از روزی که من آمده‌ام، حدود ۱۰ میلیارد از منابع مختلف و با قرض فراهم کرده‌ام. چهار بازی تا نیم فصل مانده است. شما هم به خاطر هواداران تلاش و تمرین کنید. در حال فراهم سازی یک اردو در دوبی هستیم و ان‌شاءالله شرایط تمرینی خوبی در تهران و اردو داشته باشید. من شخصی هستم که اگر قولی بدهم، هر اتفاقی هم بیفتد، قولم را عملی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

استقلال دستیار ساپینتو را کنار می‌گذارد؟

پس از جلسه فتح‌الله‌زاده با استقلالی‌ها، بازیکنان تیم، محل تمرین را ترک کردند و تنها چند بازیکن به تمرینات اختصاصی پرداختند و از روز ۲۹ آبان، تمرینات استقلال به طور رسمی آغاز شد.

استقلالی‌ها قرار بود که در خارج از کشور اردوی تدارکاتی برگزار کنند اما این مساله به خاطر مشکلات مختلفی که در باشگاه وجود داشت، تا این‌جای کار عملی نشده است و بازیکنان هم‌چنان در تهران تمرینات خود را پیش می‌برند. آبی‌پوشان پایتخت در حال حاضر یک بازی تدارکاتی مقابل تیم فوتبال هوادار انجام دادند که آن بازی با شکست ۲ بر یک شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

استقلالی‌ها تا آغاز داربی ۹۹ و شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های تدارکاتی دیگری نیز مد نظر خود دارند اما باشگاه تا این‌جای کار درگیر مشکلات مالی متعددی است و باید دید کادر مدیریتی باشگاه استقلال با چالش‌های پیش روی خود چطور مواجه می‌شود و از طرفی دیگر نحوه آماده‌سازی استقلالی‌ها تا آغاز لیگ و تقابل‌شان با پرسپولیس به چه شکل رقم خواهد خورد.

استقلال در جدول رقابت‌های لیگ برتر با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و ۲ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد و روز ۲۹ آذر، داربی ۹۹ پایتخت میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و شاگردان ریکاردو ساپینتو این فرصت را دارند تا با موفقیت در این بازی به صدر جدول لیگ برسند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس