کد خبر 1443008
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
سرمربی مراکش: حق داریم که به قهرمانی فکر کنیم

ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش می گوید که آنها بابت شکست در جام جهانی ۲۰۱۸، به فکر انتقام از اسپانیا نیستند.

به گزارش مشرق، تیم ملی مراکش پس از خلق شگفتی در مرحله گروهی جام جهانی، فردا باید به مصاف اسپانیا برود. ولید الرکراکی سرمربی مغربی ها از رویاپردازی های خود در جام جهانی خبر داد.

الرکراکی در نشست خبری پیش از بازی با لاروخا گفت: دیدار مقابل اسپانیا، تیمی که نامزد کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است، بسیار سخت است. اما همانطور که سه بازی مرحله گروهی را انجام دادیم، این بازی را به عنوان یک بازی فینال برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است، آنها جاه طلبی زیادی دارند و در میان برجسته ترین تیم های بین المللی با سبک فوتبالی متمایز هستند. ما چیزهایی داریم که می خواهیم ارائه دهیم، تیم را خوب آماده کرده ایم و سعی می کنیم شگفتی ساز شویم.

الرکراکی اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم و در مقابل برترین های جهان قرار خواهیم گرفت که من آنها را به خوبی می شناسم. اگر اسپانیا را حذف کنیم، برای ما و کشورمان خوب خواهد بود. چرا که آنها مشتاق رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی و برگزاری یک جشن بزرگ هستند.

سرمربی مراکش: حق داریم به قهرمانی فکر کنیم

سرمربی مراکش ادامه داد: ما بازی با اسپانیا را به عنوان انتقام نمی‌بینیم، آنچه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد به گذشته مربوط می‌شود و ما فقط روی آنچه می‌توانیم در بازی فردا ارائه کنیم، تمرکز می‌کنیم. می خواهم بگویم که جاه طلبی های من و آرزوهای مراکشی ها، اعراب و آفریقایی ها محدودیتی ندارد.

او گفت: ما باید بدون هیچ اشتباهی بازی کنیم. در این جام جهانی اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ داد. ما با بلژیک و کرواسی بازی کردیم و مهم نبود مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، فقط کسب پیروزی اهمیت داشت.

الرکراکی با اشاره به آرزوی کسب قهرمانی این تیم اظهار داشت: ما حق داریم رویای قهرمانی در جام جهانی را داشته باشیم، نگفتیم که توانایی قهرمانی در جام جهانی را داریم، اما باید جاه طلب باشیم و به جلو نگاه کنیم. تیم های آفریقایی باید به مانند یک بازیکن جوان، رویای این را داشته باشند.

سرمربی مراکش: حق داریم به قهرمانی فکر کنیم

سرمربی مراکش خاطرنشان کرد: تیم ملی اسپانیا مالکیت توپ را در اختیار خواهد داشت و چه بخواهیم و چه نخواهیم این یک واقعیت است، اما این مسئله پیروزی آنها را تضمین نمی کند. فیفا امتیازی برای مالکیت توپ نمی‌دهد، ما دیدیم که ژاپن ۱۷ درصد صاحب توپ شد و اسپانیا را شکست داد و عربستان نیز ۲۰ درصد مالک توپ بود و از سد آرژانتین گذشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس