آلمان: الحاق غیرقانونی اراضی اوکراین را نمی‌پذیریم

«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان در یک یادداشت برای نشریه مطرح آمریکایی علیه روسیه موضع گرفت و اعلام کرد که برلین «الحاق غیرقانونی اراضی اوکراین» را نخواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، اولاف شولتز صدراعظم آلمان معتقد است که اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه بیانجامد.

همزمان با ادامه فشارهای کشورهای غربی علیه روسیه در قبال جنگ اوکراین، صدراعظم آلمان یک یادداشت برای نشریه آمریکایی «فارین افرز» نوشت و مواضع برلین را تشریح کرد.

«اولاف شولتز» در این یادداشت تصریح کرد: «اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه منجر شود ولی ما مصصم به دفاع از هر وجب از قلمرو ناتو در برابر هرگونه تهدید بالقوه هستیم».

صدراعظم آلمان با ادعای اینکه اثرگذاری تحریم‌های روسیه در حال افزایش است، نوشت: «این تحریم‌ها باید برای مدت طولانی حفظ شود. هیچ چیزی به اندازه تحریم‌های بی سابقه علیه روسیه، قدرت اتحادیه اروپا و ناتو را نشان نمی‌هد».

وی با محکوم کردن مواضع روسیه افزود: «الحاق غیرقانونی اراضی اوکراین را نخواهیم پذیرفت و آماده توافق بر سر تمهیدات دستیابی به یک راهکار مسالمت آمیز هستیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خوب ارتباط شرق اوکراین با غرب اوکراین توسط 11 پل است چرا روسها با زدن این پلها توسط موشک ها و پهبادها جنگ را پایان نمی دهند من با 30 نفر نیرو می توانم تمامی این پلها را نابود کنم
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    پوتین باید از میان مردم دونباس و شرق اوکراین برای مبارزه با شیطان بزرگ و صهیونیزم بی الملل بسیج تشکیل دهد و باید سپاه کمک کند بمانند ونزوئلا و سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس