.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲سرباز وظیفه راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری شامگاه یکشنبه اظهار داشت: ساعت ۱۹ در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی چابهار اشرار مسلح به ۲ نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور این شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در اثر تیراندازی این افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بودند، سربازان وظیفه "بنیامین فاضلی" اهل سراوان و سرباز وظیفه "عارف هوتی" اهل چابهار از ناحیه کتف مجروح شدند که هر ۲ سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

وی بیان کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان شروع شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اینگونه اقدامات مزبوحانه، پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند را از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 0
    چه خبره تو کشور ؟
  • وطن پرست DE ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 0
    شورای عالی امنیت ملی مشکل اصلی امروز کشور.
    • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      خیر
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      احسنت با یک تبصره: مشکل دیروز، امروز و فرداست. قوه امنیتی کشور چرا باید زیر نظر رئیس جمهور که خودش یک قوه چهارساله، غیرراهبردی و کوتاه‌مدت است باشد؟! ستاد کل اشتباه کرده که چنین خبطی را قبول کرده. اگر نیاز به اصلاح قانون اساسی در این مورد هست خب اصلاح کنند. بالاخره قانون حمار ماست یا ما حمار قانون؟ (این سؤال فلسفی، پایه همه امور است)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس