کد خبر 1441617
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
رونالدو

رسانه‌ها می‌گویند رونالدو هنوز تصمیمی برای پذیرفتن پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم سعودی «النصر» نگرفته است.

به گزارش مشرق، «فابریتزیو رومانو» خبرنگار ارشد ورزشی ایتالیایی گفته وکلای «کریستیانو رونالدو» در حال بررسی دقیق رقم پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی تیم النصر عربستان برای جذب ستاره پرتغالی هستند. این رقم قرار است برای هر فصل تا سال ۲۰۲۵ پرداخت شود.

رومانو با این حال گفته مطمئن نیست رونالدو چه تصمیم خواهد گرفت و احساس می‌کند کریستیانوی ۳۷ ساله هنوز هم به اندازه‌ای خوب هست که در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

با این وجود، برای «خورخه مندز» مدیر برنامه‌های رونالدو، پیدا کردن پیشنهاد مناسبی از تیم‌های برتر اروپایی برای موکلش به یک چالش تبدیل شده است و به‌نظر می‌رسد او به صورت فزاینده‌ای در حال وسوسه‌شدن است تا پیشنهاد سنگین تیم سعودی را بپذیرد.

نشریه انگلیس «سان» نیز نوشته رونالدو هنوز هم بر حضور در تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد، اصرار دارد و با پیشنهاد النصر موافقت نکرده است. رونالدو همچنین گفته فعلاً تمام تمرکزش بر بازی‌های پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

قرارداد رونالدو پس از مصاحبه جنجالی علیه باشگاه منچستریونایتد به صورت دوطرفه فسخ شد و روز گذشته روزنامه «مارکا» از پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی النصر به آقای شماره ۷ خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس