کد خبر 1441527
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
نظر صریح وزیر ورزش درباره آینده کی‌روش/ کارلوس در ایران می‌ماند؟

در حالی که برخی رسانه‌های عربی از جدایی قطعی کارلوس کی‌روش از تیم ملی خبر داده اند وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه امام گفت از کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در بازگشت تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه ما در این برهه از زمان حمایت از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به خصوص کارلوس کی روش است. امیدواریم تکلیف او در ۴، ۵ روز آینده مشخص شود تا تیم ملی برای جام ملت ها برنامه ریزی کند.

وززیر ورزش و جوانان پیش از شروع جام جهانی در دوحه هم از کارلوس کی‌روش حمایت کرده بود. از همان موقع مشخص بود کارلوس کی‌روش با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم هدایت گر تیم ملی خواهد بود.

قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی بود و قرار بود در صورت عملکرد خوب تیم ملی این قرارداد تا پایان جام ملت‌ها تمدید شود که به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از عملکرد کارلوس کی‌روش راضی به نظر می رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 56
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 2
    خود این وزیر هم باید فوری استیضاح شود
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    25 5
    قحط الرجال شده
  • مرتضی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 1
    درخواست بدیم به فیفا تعداد بازیکنان را در زمین زیاد کنند همه را برازیم توی در وازه تا سیستم دفاعی کیروش خوب جواب بده حالا جلو نپال هم دفاعی بازی می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس