سردار فرحی: جبهه استکبار جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد آغاز کرده است

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جبهه استکباری تحت آموزه‌های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع با اشاره به اهمیت بهره‌گیری نسل جوان از فرهنگ و تفکر بسیجی اظهار کرد: بسیجی حقیقی تابع ولایت و امام زمانش است و این مسیر نورانی را تا خط سرخ شهادت ادامه می‌دهد؛ همانگونه که یاران امام حسین (ع) تا آخرین نفس از جبهه حق در برابر جبهه نفاق دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی باید به سلاح تقوا و ورع مجهز باشد، افزود: انسان در سایه تقوا تحت حمایت و نصرت الهی قرار می‌گیرد و کسی را که پرودگار پشتیبانی کند، قطعا پیروزی با او همراه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شناخت، آگاهی و بصیرت در پرتو رعایت دستورات الهی و تقوا حاصل می‌شود، تصریح کرد: به استناد آیات قرآن کریم هر کسی که تقوا پیشه کند، پروردگار به او قدرت تشخیص و شناخت حق از باطل را می‌دهد؛ از این‌ رو ریشه بصیرت در تقوا نهفته است.

سردار فرحی با اشاره به اثرگذاری ایمان در تشخیص جبهه حق از باطل، بیان داشت: انسان مؤمن در فضای غبارآلود دو قطبی و مواجه با فتنه‌ها به مدد الهی می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهد و مسیر صحیح را انتخاب کند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی راهبرد مقابله با جنگ شناختی و همه‌جانبه‌ای است که دشمنان علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، گفت: تفکر بسیجی به واقع ریشه در نهضت عاشورا دارد و این فرهنگ عاشورا است که به‌ ما یاد می‌دهد که تابع محض ولایت باشیم و در این مسیر از همه تعلقات خود بگذریم.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به اینکه همه زمین کربلا و همه روزها عاشورا است، گفت: عرصه حق و باطل همواره وجود داشته و در جریان است و انسان باید همواره جایگاه خود را در این عرصه پیدا کند و یاور امام زمان (ع) و ولی زمانش باشد.

سردار فرحی خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی امروز باید ولی زمانش را بشناسد و در وسط میدان و در کنار امام خود باشد و با یزیدیان زمان مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه صورت و ماهیت جنگ ترکیبی با جنگ نظامی متفاوت است، افزود: امروز خاکریزهای جنگ ترکیبی اذهان و افکار جوانان ما است که دشمن در بستر فضای مجازی آن را هدف قرار داده و به دنبال تصرف آن است؛ از این‌ رو ما باید خود را متناسب با نبرد در این میدان مجهز و آماده کنیم و اجازه ندهیم افکار جوانان‌مان تحت تأثیر تیرهای سم‌آلود دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.

جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: امروز جبهه استکباری تحت آموزه‌های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.

سردار فرحی، تفکر و روحیه بسیجی را برگرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از مکتب شهادت و تبعیت از مؤلفه‌های نهضت عاشورا، می‌تواند ما را در نبرد با گزاره‌های مکتب استکباری پست مدرنیسم به پیروزی رساند.

جانشین وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه شما بسیجیان باید پیشتازان صنعت دفاعی کشور باشید، یادآور شد: بسیجی باید پر تحرک، پرکار در راه حق باشد و از گام نهادن در دستیابی به اهداف بزرگ واهمه نداشته باشد، چراکه ایستادگی و اخلاص و در یک کلام بسیجی بودن رمز موفقیت شهدای بزرگی چون فخری‌زاده‌ها، احمدی‌روشن‌ها، علی‌محمدی‌ها و..‌. بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    مرگ بر رژیم فاشیست آلمان. خواهند دید دخالت در امور کشوری دیگر چه معنایی دارد!
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    مرگ بر رژیم فاشیست آلمان. خواهند دید دخالت در امور کشوری دیگر چه معنایی دارد!
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    مرگ بر رژیم فاشیست آلمان. خواهند دید دخالت در امور کشوری دیگر چه معنایی دارد!
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    مرگ بر رژیم فاشیست آلمان. خواهند دید دخالت در امور کشوری دیگر چه معنایی دارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس