هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران در پی پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.

به گزارش مشرق، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عصر امروز با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما در استان تهران از سوی سازمان هواشناسی گفت:‌ طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران برای فردا پنجشنبه دهم آذر در ارتفاعات و مناطق شمال غرب استان بارش باران پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین طبق پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشنایی برای روز جمعه ۱۱ آذر در ارتفاعات، شنبه ۱۲ آذر در نیمه شمالی، یکشنبه ۱۳ آذر در سطح استان تهران بارش باران، رخداد پدیده مه، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در ارتفاعات بارش برف و روند کاهش دما به‌ویژه در مناطق شمالی استان را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در همین راستا نیز مدیریت بحران توصیه‌های لازم برای انجام اقدامات مقابله‌ای را به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... ارائه کرده است، گفت: لازم است که عموم مردم از جمله مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و سایر بهره‌برداران از این موضوع مطلع بوده و از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ... پرهیز کنند. همچنین به همه مردم که قصد سفر و تردد در مسیرها و محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌کنم که حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه مجهز باشند.

یزدی مهر با بیان اینکه آماده‌باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان تهران نیز ضروری است، گفت: تمهیدات و تدابیر لازم در این خصوص در سطح مناطق تحت تاثیر اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    دروغ های شاخ دار و تکراری هواشناسی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس