کد خبر 1441433
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
نقشه جدید آمریکا برای لبنان

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.

به گزارش مشرق، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکایی در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.

وی افزود: این نسل و نسلهای آتی ایمان و بصیرت دارند و آنها هرگز به اهداف خبیث خود یا ویرانی کشور ما و گرفتن عناصر قدرت آن یا بر هم زدن ثبات و وحدت آن نخواهند شد.

شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا و غرب باید از تاثیرگذاری بر این نسل و نسلهای آتی مایوس شوند زیرا آنها در مسیر مقاومت گام خواهند برداشت.

دعموش تاکید کرد: یکی از راههای مصون نگه داشتن لبنان از طرح های آمریکا برای بی ثباتی در لبنان، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویتش وحدت لبنانی ها و حفظ ثبات داخلی و حاکمیت کشور و خارج کردن آن از بحرانهایش و توجه به عناصر قدرت لبنان است.

شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله ضمن تاکید بر تفاهم و توافق در زمینه انتخاب رئیس جمهور گفت: گروههای سیاسی لبنانی باید مسئولیت پذیر باشند و با نگاه توافقی بنگرند تا کشور خیلی سریع از خلاء نجات یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس