ابراهیمی: ارسال های عمقی بی هدف مانع گلزنی تیم ملی شد/ بیرانوند بیکارترین بازیکن نیمه دوم بود

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ارسال های عمقی و بی هدف مانع گلزنی به آمریکا شد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در مورد شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا اظهار داشت: پیش بینی کرده بودم تیم ملی با یک مساوی مقابل آمریکا از گروهش صعود خواهد کرد اما این گونه نشد. در حالیکه اگر می توانستیم مثل نیمه دوم بازی با ولز مقابل آمریکا بازی کنیم حداقل گرفتن یک امتیاز دور از دسترس نبود.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار ایران - آمریکا

وی افزود: در نیمه اول بازی دربست در اختیار آمریکا بود. مالکیت توپ هم در این نیمه متعلق به آمریکا بود و به گل هم رسیدند البته می توانستند گل های دوم و سوم را هم بزنند. نیمه دوم اما در اختیار تیم ملی بود ولی با ارسال های عمقی و بی هدف به دنبال گلزنی بودیم و نقشه و برنامه مناسبی نداشتیم. ارسال های بلند عمقی آن هم در منطقه ای که ۷-۶ بازیکن آمریکا حضور داشتند چاره مناسبی برای گلزنی نبود. در ۳۰-۲۰ دقیقه آخر مسابقه به دنبال گلزنی اتفاقی از این روش بودیم.

مربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: کاش به جای ارسال های بلند عمقی حداقل از کناره ها و جناحین سانترهای بهتری برای مهاجمان انجام می شد ولی فقط سه ارسال از سمت راست و توسط رامین رضائیان انجام شد و بقیه ارسال های بی هدف و بی ثمر بود که نه برای طارمی و نه برای آزمون مناسب بود. در نیمه دوم بیرانوند دروازه بان تیم ملی بیکارترین بازیکن میدان بود ولی برنامه مشخصی برای گلزنی نداشتیم.کاش به جای ارسال های بلند همان پاسکاری همیشگی خودمان را انجام می دادیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 1
    علت بازی بد ایران دفاعی بازی کردن ایران در نیمه اول بود. بعد هم می روش هر کاری کرد تونست بازیکنان رو از نظر روانی بال بیاره و با توجه به جوانتر و با قدرت تر بودن بازیکنان آمریکا برای همین ما کلا قاعده بازی رو باختیم. بنظر من بایستی از همون ابتدا بایستی تیم به سمت گل زدن میرفت تا تیم کرخت نشود. تا آخر بازی اصلا به فکر دوندگی و جنگندگی نبودند و فقط هدف مالکیت بیهوده توپ بود. یک فرار و کار تیمی با روحیه جنگندگی ندیدیم. تیم ایران نیاز به شوک روانی از همون ابتدای بازی داشت چون تیم سریع و جوانی نیست
  • US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    8 13
    خلایق هرچه لایق.
    • یاس IT ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      2 2
      لطفا خفه شو خاین وطن فروش مزدور
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 1
    من کارشناس فوتبال نیستم اما به نظر من، تیم ملی دیشب به یه دندگی و عدم تدبیر کی روش باخت. دفاعی بازی کردن برای تیمی که ذاتا هجومی است، یک برنامه غلطی است. تقریبا همه کارشناسای فوتبال گفته بودند که ایران مقابل آمریکا نباید مثل انگلیس بازی کند. باید مثل ولز بازی می کرد. ضمنا سردار آزمون ول معطل با بی انگیزگی تمام نیمه اول را هدر داد و سر مربی می توانست همون اول او را تعویض کند اما نکرد. علاوه بر این بیرانوند هم آماده نبود و کیروش می تونست باز به حسینی اعتماد کند. بنظر من ما دیشب به کی روش و سردار آزمون و برخی بازیکنا باختیم. من از نارحتی بچه های کوچک و نوجوانا بشدت ناراحت شدم.
  • آرتین IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    4 3
    چرا نظرات رو متشر نمیکنی .... آب بریز اونجات که میسووزه ... خخخخ...
  • از شهرستان سراب IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    8 0
    علت پاسهای عمقی بی هدف دفاع سخت و مثلثی امریکا بود ارسال از جناحین هم اثری نداشت بلکه بایستی با پاسهای کوتاه از دفاع امریکا عبور میکردیم و یا با شوتهای سرعتی دروازه امریکا رو باز میکردیم ما مهاجم سر زنی نداریم
  • فیا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    تیم امریکا هم نفرات بهتری داشت و هم قدرت بالاتری و از تیم ما بهتر بود....ما اگه به برد و صعود امیدوار میشیم بخاطر بلند پروازی هایی هست که کیروش بما داده....این گونه بازیها رو باید بازیکنهای بزرگ در بیارن که متاسفانه ما همچین بازیکن هایی نداریم. سردار و کریم قبل از تسلط به توپ و بجای اینکه توپ بگیرن ابتدا و بعد راه بیوفتن ....توپ و نگدفته راه میوفتادن و رقیب توپ ها رو قطع میکرد. ما واقعیت ده نفره بازی میکنیم.
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    حالا دگه وقت خدا حافظی با کی روش هست بازم ترکیب اشتباه کاش تو این بازی هم از حسینی استفاده میکرد این گل را نمی خوردیم
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 0
    این حرفا همش چرنده. همه بازیکنان آمریکا، چه به لحاظ قدرت بدنی و سرعت، چه به لحاظ تکنیک و انسجام، به همه بازیکنان ما برتری داشتند. نمیشه یک عمر دختربازی کنی، پارتی و قلیون و مشروب تو کارت باشه، تمرین های افزایش استقامت و قدرت بدنی کافی نداشته باشی، تلاش نکنی، مثل یک حرفه ای واقعی فوتبالت تنها هدف و برنامه ات نباشه، بعد برنده باشی. با ان شاء الله و ماشاء الله خوانی راهی باز نمیشه به هدف. این تیم برای بردن سوریه و هند خوبه!!! نه بیشتر!!! دیدید که ولز هم عملا تیم مهمی نبوده که بردیمش اونم در لحظات آخر!!!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    فقط مثل بازی با انگلیس ماموریت داشتند خوب بازی نکنند تا پیروز نشوند
  • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    مابه امریکا نباختیم به تاج و کی روش که تاریخ انقاض تموم شده بودباختیم...اوف بر این سو مدیریت و باندبازی و حیف کردن بیت المال
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    آخه چرا طارمی سعی نکرد پنالتی بگیره? اگر تو تیم پورتو بود بیشار سعی میکرد چرا گل خوردید شما حتی بعد از بازی با ولز هم دوگل بدهکار مردم بودید چرا یه گل دیگه خوردید؟
  • saeid DE ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    مانع بزرگ کیروش بود
  • قنبربهنامی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    تیم ایران جند بازیکن مسن داشت ودر بازیهای اینگونه حساس وفشرده کم اوردندباید بازیکنان سرعتی ودونده در زمین داشتیم حاج صفی ونوراللهی سن بالا دارندرامین رضاییان کندهست طارمی از ترس مصدوم شدن بازی نکردهمه اینها جمع میشن در نتیجه بازی تاثیر دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس