.

همراه اول در نظر دارد در صورت صعود تیم ملی ایران به دور دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تمامی مشترکان خود در روز چهارشنبه اینترنت نامحدود هدیه دهد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به مناسبت دور جدید رقابت های تیم ملی کشورمان در قالب هفته سوم رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در صورت صعود یوزهای ایرانی، یک روز «اینترنت نامحدود» برای تمامی مشترکانش به رسم شادباش فعال کند.

قرار است امشب سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ تیم ملی ایران از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه که با الهام از کلاه های سنتی عربی به صورت نمادین طراحی شده است و گنجایش ۴۰ هزار تماشاگر را دارد، به مصاف تیم آمریکا برود تا آخرین بازی خود در دور گروهی را انجام دهد.

این رقابت با توجه به کسب شانس صعود تیم ملی کشورمان به رده بالاتر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به این شکل که با برد تیم کشورمان، به دور دوم رقابت های جام جهانی صعود می کند.

گفتنی است در صورت صعود تیم ملی کشورمان در مرحله حذفی جام جهانی، «اینترنت نامحدود» به عنوان شادباش همراه اول در روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ به صورت خودکار برای تمامی مشترکان فعال می شود.

لازم به ذکر است پیش از این، ایران و آمریکا در روز ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس