«قدردانی» ۱۷۰ نماینده مجلس از «زحمات جهادی» تیم ملی

بیش از ۱۷۰نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.

به گزارش مشرق، مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی امشب تیم ملی فوتبال با آمریکا اظهار داشت: اینکه مردم ایران امشب با امید فراوان آماده پیروزی تیم ملی خود در مصاف با آمریکا هستند، نشان از آن دارد که برنامه ریزی دقیق و حساسی علیرغم همه جوسازی‌ها بر ورزش کشور حاکم بوده است.

وی افزود: این برای نمایندگان ملت بسیار ارزشمند است که با پیروزی ایران برابر ولز، موجی از امیدواری برای صعود تاریخی به یک هشتم نهایی در جامعه شکل گرفته و روحیه خودباوری ملی تقویت شده است.

بخشی پور تاکید کرد: همانطور که ۸۵میلیون مردم پشت این تیم غیور و کادر فنی هستند، مجلس شورای اسلامی و تک تک نمایندگان مجلس نیز در کنار مردم، امید به پیروزی تاریخی و تکرار حماسه ۸آذر دارند و این امید را مرهون تیم ملی و مدیران حاکم بر آن می دانند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: بیش از ۱۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی از تیم ملی به پاس این زحمات جهادی، از وزیر ورزش و وزارت ورزش و جوانان و بالاخص کادر فنی تیم ملی فوتبال قدردانی می‌کنند و آمادگی خود را برای هرگونه همراهی و همگامی با پرچمداران ورزش و تیم ملی فوتبال اعلام می‌دارند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری تاکید کرد که همانطوری که رهبری گفتند، بازیکنان چشم ما رو روشن کردند و انشالله چشمشان امشب با برد مقابل آمریکا روشن شود.

منبع: خبرنامه دانشجویان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس