به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

این تصویر، یکی از ده ها گلی است که ایران و عراق، در دروازه آمریکا کاشته اند.

سفر نخست وزیر جدید عراق به تهران، گامی مهم برای گسترش روابط راهبردی و افزایش تجارت دوجانبه از حجم ۹ میلیارد دلار فعلی است؛ اما پیش از آن، نشانه غلبه بر شیطان بزرگ است.

آمریکا از سه سال قبل، با بسیج مزدوران و تفرقه افکنی، ابتدا عراق را به آشوب کشاند و دولت قانونی عادل عبدالمهدی را ساقط کرد، و سپس تمام توان شیطانی خود را برای حفظ دولت موقت الکاظمی و ممانعت از برگزاری انتخابات پارلمان به کار بست.

پس از آن هم تلاش آمریکا بر این بود که با تداوم اختلافات، دولت جدید تشکیل نشود. اما ضربه بعدی را هنگامی دریافت کرد که جریان های ملی، و همسو با ایران، پس از مدت ها اختلاف، بر سر نخست وزیری آقای "محمد شیاع السودانی" توافق کردند.

بازگشت ثبات به عراق، کابوسی بزرگ برای اشغالگری است که می خواست با اختلاف انگیزی و آشوب افکنی چیره شود. اما آنچه در عراق اتفاق افتاد، ثابت کرد آمریکا همچنان در حال سیلی خوردن از شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آنهاست.

ایران و عراق گُل کاشتند؛ باخت به یاد ماندنی آمریکا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    12 0
    ریل ایران به عراق بعد به سوریه و لازقیه وصل کنید همیشه زمان با ما نیست به جای نت گردی کار کنید
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    8 0
    همیشه ملت فهیم ولایی وانقلابی جمهوری اسلامی ایران ولشکرهای سپاه وارتش قدرتمند این کشور توی دهنی به استکبارهای جهانی وصهیونستها وارد کرده اند امروز بچه های این انقلاب اعتراض وبه خیانهای امدند ندانسته گول لیدرهای اقتشاشگران را خورده اند ودر اصل مقصر اصلی دولتمردانی هستند که چندین هشت سال قول رفاه داده اند وگفتند انچنان رونق اقتصادی دولت تدبیر وامید می اورد که مردم نیاز به یارانه نداشته باشند چی شد؟ چکار کرد؟ بابت تمامی مجازات جوانان واقتشاشات باید محاکمه شود اینکه سند جرم و واضع است برای قوه قضایه
  • ایرانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 0
    مسئولان دو طرف اعم از سیاسی و نظامی و امنیتی و صد البته مسئولان اقتصادی باید مراقب فتنه ها جدیدی باشند که از ناحیه فتنه گران شناخته شده ای چون مقتدا صدر و بارزانی گرفته تا فتنه گران ناشناخته در حال برنامه ریزی برای آن هستند. ایجاد اختلاف بین مردم دو کشور و ایجاد و تقویت کینه های متعاقب آن قطعا برنامه امریکایی ها و سعودی ها و صهیونیستهاست.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 0
    همزمان که سپاه مقر تروریست ها در عراق رو منهدم میکنه.نخست وزیر عراق برد ایران رو تبریک میگه.الان هم که اومده ایران.
  • ح IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 1
    دوستان یادتون باشه اروپا و آمریکا رو آفریقا با منابع و ثروتش به اینجاها رسونده پس اینکه ما با کشور هایی مثل عراق و سوریه و افغانستان و قطر و از این قبیل دوستی کنیم باعث شکوفایی اقتصادمون میشه حتی اگر بدخواه ها نخوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس