کد خبر 1440970
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
رونمایی از ترکیب تیم ملی انگلیس برای دیدار با ایران

تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس برابر تیم ملی آمریکا در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتقادهای بسیاری همراه بود.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان از سبک بازی تیم گرت ساوت‌گیت و عدم توانایی این تیم در خلق موقعیت در این بازی انتقاد کردند اما بحثی که هنوز درباره این بازی در نشریات انگلیسی ادامه دارد مربوط به رفتار همسران بازیکنان این تیم است.

چندین روزنامه انگلیسی پس از پایان این بازی تصاویری از همسران بازیکنان منتشر کردند که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته بودند و خمیازه کشیدن‌های متوالی آنها روی سکوها سوژه عکاسان شده بود.

جنجال جدید در انگلیس؛ خمیازه همسران بازیکنان

در بین آنها جورجینا ایرون، نامزد آرون رمزدیل، به همراه مگان دیویسون، همسر جوردن پیکفورد، دیده می‌شد. همچنین آنا مادلر، نامزد اریک دایر، در کنار آنی کیلنر، همسر کایل واکر، نیز جزو افرادی بودند که تصاویر آنها در این جنجال بسیار دست به دست شد.

بسیاری این سوال را مطرح کرده بودند که آیا عملکرد ضعیف سه شیرها این واکنش را به همراه داشته است یا آنها به خاطر تفریح زیاد در دوحه خسته بوده‌اند؟

این تصاویر در حالی منتشر شد که آنها پس از بازی اول انگلیس برابر ایران که با پیروزی ۲-۶ این تیم همراه بود بسیار سرحال به نظر می‌رسیدند و هزینه‌ای که برای جشن آنها پس از این بازی تخمین زده می‌شود نزدیک به ۲۳ هزار یورو بوده است.

جنجال جدید در انگلیس؛ خمیازه همسران بازیکنان

این مراسم نه تنها در هتل محل اقامت آنها در دوحه، بلکه در کشتی کروز معروف این کشور ادامه پیدا کرد، جایی که فضای بیشتری برای تفریح داشته است.

حالا نشریات انگلیسی به طعنه مدعی شده‌اند که باید دید آیا در بازی برابر ولز نیز این صحنه تکرار خواهد شد یا بازی شاگردان ساوت‌گیت هیجان را دوباره به سکوها برمی‌گرداند؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس