کد خبر 1440935
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

مقایسه کوتاه گوگل پیکسل ۷ و آیفون ۱۳ پرو

اگر از آیفون ۱۳ پرو استفاده می‌کنید و به فکر مهاجرت به اندروید هستید، احتمالا پیکسل ۷ یکی از گوشی‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید. به همین دلیل است که در این مقاله گوگل پیکسل ۷ را با آیفون ۱۳ پرو اپل مقایسه خواهیم کرد. علیرفم این واقعیت که پیکسل ۷ یک گوشی هوشمند کاملا جدید و در عین حال پرچم‌دار است، هنوز هم نسبت به پرچم‌دار سال گذشته اپل مقرون به صرفه‌تر محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که هر دوی این گوشی‌ها در رده بالا گوشی‌های هوشمند بازار قرار داشته و مدل‌های بزرگ‌تری از ان‌ها هم در دسترس هستند.

علاوه بر این، شایان ذکر است که قیمت آیفون 13 پرو مکس هم بالاتر هم همه بوده و به همین دلیل، مدل کوچک‌تر یعنی آیفون ۱۳ پرو بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مدل پرو در بین قیمت آیفون 13 شرایط مناسبی داشته و به دلیل امکانات بالایش مورد توجه علاقه‌مندان و خریداران است. اپل دیگر به‌طور رسمی سری ۱۳ را نمی‌فروشد، چرا که سری آیفون ۱۴ پرو اکنون جایگزینی برای آن شده است. جالب اینجاست که دستگاه‌های سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ هنوز هم برای فروش در نقاط مختلف جهان در دسترس هستند. اما مدل‌های پرو هر یک از این گوشی‌ها در دسترس نیستند. در هر صورت، ما سعی می‌کنیم که این دو گوشی محبوب را در بازار مورد بررسی قرار دهیم.

مقایسه قیمت آیفون 13 پرو و پیکسل ۷ با توجه به طراحی

پیکسل ۷ گوگل و آیفون ۱۳ پرو از بسیاری جهات از جمله ظاهر و حسی که در دست ارائه می‌کنند، دستگاه‌های بسیار متفاوتی هستند. هر دو گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است، اما گوگل برای کیس پیکسل ۷ از آلومینیوم استفاده می‌:ند. اپل از فولاد ضد زنگ برای کیس آیفون ۱۳ پرو استفاده می‌کند. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش مسطح اما شکل‌های کاملا متفاوت هستند. گوشه‌های پیکسل ۷ در مقایسه با آن‌ها حالت مربعی‌تری دارد، اما به‌طور کلی دستگاه‌ه انحنای بیشتری هم به همراه دارد. با توجه به قیمت آیفون 13 پرو مکس شما همان امکانات بزرگ‌ترین گوشی اپل را می‌توانید با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو هم با صفحه نمایش کوچک‌تر دریافت کنید.

مقایسه کوتاه گوگل پیکسل ۷ و آیفون ۱۳ پرو

وزن پیکسل در حد ۱۹۷ گرم بوده و وزن آیفون ۱۳ پرو هم ۲۰۴ گرم است. با این حال، پیکسل ۷ نمایشگر بزرگ‌تری داشته و در کل هم گوشی بزرگ‌تری است. طول آن بیشتر، پهنای آن بزرگ‌تر و ضخامت هم به‌طور معمول بیشتر از آیفون ۱۳ پرو است. پیکسل ۷ اکنون از یک حفره دوربین نمایشگر مرکزی استفاده می‌شود و در مقابل هم آیفون ۱۳ پرو به یک ناچ مجهز شده است که به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر از آن دیده می‌شود. دستگاه گوگل شامل دو دوربین در پشت بوده و توسط آلومینیوم محافظت می‌شود. پیکسل ۷ دارای نوار دوربین در پشت خود بوده و از یک طرف کیس به سمت دیگر کشیده شده است.

تفاوت قیمت آیفون 13 پرو مکس با مدل کوچک‌تر

می‌بینیم که پیکسل ۷ از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به آیفون ۱۳ پرو بهره می‌برد. اما این تفاوت چندان زیاد نیست. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس از پنل آمولد استفاده می‌کند و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را برای گوشی گوگل به همراه دارد و می‌توانید از محتوای HDR10+ هم بههر مند شوید. همچنین، می‌توانید تا ۱۴۰۰ نیت روشنایی را به همراه داشته و نسبت تصویر ۲۰:۹ را به همراه داشته باشید. از طریق دیگر، آیفون ۱۳ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی فول اچ دی پلاس از پنل نوع Super Retina XDR OLED است. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی بوده و پشتیبانی محتوای HDR10 و دالبی ویژن را هم خواهید داشت.

همین امکان با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس هم در اختیار شما خواهد بود. حداکثر روشنایی پنل ۱۲۰۰ نیت بوده و نسبت به صفحه نمایش هم می‌تواند به ۱۹.۵:۹ برسد. به هر حال، نمایشگر آیفون ۱۳ پرو با شیشه سرامیک شیلد محافظت می‌شود. توجه داشته باشید که هر دوی این نمایشگرها واقعا عالی هستند. آن ها علی به نظر رسیده و با رنگ‌های زنده و مشکی عمیق دیده می‌شوند. زوایای دید عالی هستند و پاسخ گویی لمسی هم با توجه به قیمت آیفون 13 پرو و پیکسل ۷ عالی رزیابی شده است.

مقایسه کوتاه گوگل پیکسل ۷ و آیفون ۱۳ پرو

خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب

علاقه‌مندان می‌توانند برای بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های دیگر می‌توانند به وب سایت بازرگانی سیب مراجعه کنند. همه مدل‌ها در پیکربندی‌ها و طیف‌های رنگی مختلف برای شما فراهم شده و می‌توانید خرید اقساطی آن‌ها را تجربه کنید. این خرید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی‌ها انجام شده و مابقی را نیز می‌توانید در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این خرید اطمینان بیشتری از نظر مالی به شما خواهد داد و می‌توانید سراغ محصولات دیگر اکونومی اپل هم رفته و خریدی ارزشمند را تجربه کنید. اپل واچ و مدل‌های مختلف مک بوک هم توسط بازرگانی سیب ارائه می‌شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس