.

همراه اول با هدف استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌المللی رومینگ را طراحی و در راستای حمایت از مشترکان، رایگان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای فراهم سازی رفاه و راحتی بیشتر برای تمامی مشترکان خود، کمپین پاییزی تخفیف ویژه و استثنایی در «بسته های رومینگ کشورهای عراق و امارات» از جمله کشورهای پربازدید ایرانیان و همچنین «بسته های رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران» در بیش از 62 مقصدی که خدمات دیتا رومینگ وجود دارد، ارائه کرده است.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

*بسته‌های اینترنت بین المللی ویژه رومینگ عراق

تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول را که قصد سفر به کشور عراق دارند، می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، مراجعه به ‌اپلیکیشن «همراه من» یا شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 29 ستاره 130 مربع» و ورود به منوهای مربوطه، ‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های رومینگ مختص کشور عراق برای خود یا زائرین شان کنند.

در این طرح تشویقی 4 بسته اینترنت بین المللی با مشخصات «300 مگابایت 7 روزه»، «یک گیگابایت 7 روزه»، «5 گیگابایت 14 روزه» و «نامحدود 30 روزه» دیده شده است که مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از راه های مذکور اقدام به خرید و فعالسازی آنها کنند. قیمت این چهار بسته به ترتیب حجم هر کدام (از کم حجم به نامحدود) برابر با 90، 190، 390 و 990 هزار تومان است.

*بسته‌های اینترنت بین المللی ویژه رومینگ امارات

تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول را که قصد سفر به کشور امارات دارند، می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، مراجعه به ‌اپلیکیشن «همراه من» یا شماره گیری کددستوری «ستاره 10 مربع و زیر منوهای 291»، ‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های رومینگ مختص کشور امارات کنند.

در این طرح تشویقی 2 بسته اینترنت بین المللی ویژه با مشخصات « اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه» و « اینترنت نامحدود 30 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه» دیده شده است که مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از راه های مذکور اقدام به خرید و فعالسازی این بسته ها که قیمت های450 و 990 هزار تومان کنند.

*بسته‌های اینترنت بین المللی رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران

در این کمپین رومینگ همراه اول، همچنین بسته «15 گیگابایت اینترنت بین المللی 30 روزه» را ویژه خبرنگاران و مشترکانی که قصد مسافرت به کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ با اپراتور اول تلفن همراه کشورمان دارد، تدارک دیده شده است که متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه های نام برده شده برای بسته های ویژه رومینگ دور دنیا یا شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 مربع و مراجه به زیر منوهای 29» اقدام به خرید و فعالسازی آن کنند.

کاهش هزینه های ارتباطی و کمک به راحتی مسافران از جمله مهم ترین اهداف در نظر گرفته شده برای این بسته های ویژه است. بهترین زمان خرید بسته، روز خروج از کشور (قبل از خروج) است و همچنین متقاضیان می توانند به طور همزمان چندین بسته (غیریکسان) خریداری کنند. با استفاده از بسته های اینترنت بین المللی رومینگ، علاوه بر فراهم شدن همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان های مختلف، مشترکان با امنیت بالا به به پرتال های بانکی، وب سایت ها و اپ های ایرانی دسترسی خواهند داشت.

مشترکان، شرکت ها و سازمان ها می توانند این بسته ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود خریداری کنند؛ جهت سهولت بیشتر برای مشتریان تجاری، علاوه بر امکان خرید از ایران، امکان صدور رسید خرید از درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه اول فراهم شده است. با خرید این بسته ها سرویس رومینگ مشترک موردنظر فعال خواهد شد.

گفتنی است همراه اول با توسعه اقدامات و توافقات بین المللی با اپراتورهای بزرگ دنیا، قرارداد ارائه اینترنت بین المللی رومینگ را با تعرفه های ویژه برای کشورهای امارات، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، آلمان و انگلستان که از پربازدیدترین ها هستند، ایجاد کرده بود و در آستانه جام جهانی 2022 نیز تعرفه های ویژه جام جهانی با کشور قطر را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس