برزیل سوئیس

تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس از گروه G بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه برگزار شد که طی آن طلایی پوشان پرافتخار برابر حریف اروپایی خود به برتری یک بر صفر رسیدند.

برزیل و سوئیس در شرایطی گام در این میدان گذاشته بودند که پیش از این دیدار تیم های صربستان و کامرون به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند تا هر دو تیم یک امتیازی شوند و در رده سوم و چهار جدول قرار بگیرند.

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی‌ها جام به مرحله حذفی

تساوی این دو تیم باعث شد که سوئیس و برزیل با ۳ امتیاز از شانس بالایی برای صعود برخوردار باشند و تیمی که در دیدار امروز به پیروزی می رسید با ۶ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی می کرد.

بیشتر بخوانید:

برزیل بدون نیمار تا پایان مرحله گروهی

با این حال نیمه اول دیدار تیم های برزیل و سوئیس چنگی به دل نزد و دو تیم نتوانستند بازی تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند. برزیل در این دیدار نیمار ستاره تکنیکی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و شاید غیبت این بازیکن در جذاب نشدن فنی آن تاثیر داشت.

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی‌ها جام به مرحله حذفی

نیمه دوم اما کمی بهتر از نیمه اول دنبال شد و برزیلی ها به دنبال زدن گل برتری بودند و در مقابل سوئیس هم چشم به ضد حملات بسته بود در چند موقعیت هم تا باز کردن دروازه برزیل پیش رفت.

با این حال وینیسیوس جونیور که در غیاب نیمار امید زیادی به درخشش او می رفت بالاخره طلسم دروازه سوئیس را شکست و در یک ضد حمله سرعتی با ضربه ای فنی دروازه حریف را باز کرد اما VAR این گل که در دقیقه ۶۵ به ثمر رسید را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

برزیلی ها که نمی خواستند کار صعود را به بازی آخر مقدماتی بکشانند به حملاتشان ادامه دادند و در نهایت کاسمیرو با ضربه ای تماشایی در دقیقه ۸۲ دروازه حریف را باز کرد تا تیمش در آستانه کسب سه امتیاز و صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

با این پیروزی برزیل ۶ امتیازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. سویس ۳ امتیازی باقی ماند و تیم های صربستان و کامرون هم با یک امتیاز منتظر بازی روز آخر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43 ساله IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    به فضل الهی و به توفیق پروردگار فردا شب ایران با شکست آمریکا به مرحله بعد صعود میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس