کد خبر 1440747
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
واکنش فان خال به احتمال رویارویی با انگلیس در یک هشتم نهایی

سرمربی تیم ملی هلند عنوان کرد که این تیم ترسی از انگلیس در دور حذفی جام جهانی ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، هلند مشترکاً با اکوادور با چهار امتیاز در صدر گروه قرار دارد و دو تیم رکوردهای یکسانی دارند، بنابراین تفاضل گل می‌تواند برای تعیین رتبه اول بسیار مهم باشد. از سوی دیگر قطر بعد از دو شکست شانسی ندارد و این دیدار برای آنها تشریفاتی است.

فان خال در پاسخ به این سوال که آیا دپای مهاجم بارسلونا که از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد، در این دیدار به میدان خواهد رفت یا خیر که فان خال به خبرنگاران گفت: ما درباره ممفیس دپای ریسک نخواهیم کرد. برای قهرمان شدن در جهان به ممفیس نیاز داریم بنابراین هر کاری انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم او در دور حذفی آماده خواهد بود.

فان خال در ادامه درباره حضور وینسنت یانسن در خط حمله گفت: او یک بازیکن در خدمت تیم است و عملکرد بسیار خوبی داشته است و دوست داریم بیشتر به او بازی دهیم. من واقعا از وینسنت یانسن راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

تساوی هلند و اکوادور تکلیف صعود را به روز آخر کشاند

هلند پس از به ثمر رساندن دو گل دیرهنگام برای شکست سنگال، خوش شانس بود که مقابل اکوادور به تساوی رسید و فان خال به همین خاطر گفت باید تیمش به پیشرفت خود ادامه دهد. او در این زمینه ادامه داد: ما در مقابل اکوادور تصمیمات بدی گرفتیم اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرنکی دی یونگ، هافبک میانی این تیم نیز موافق بود که نمایش آنها در برابر اکوادور اصلا خوب نبود.

دی یونگ که از گلودرد رنج می برد گفت: ما به اندازه کافی خوب نبودی و از فضاها استفاده نکردیم. اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم اما همانطور که مربی گفت فکر می‌کنم این فقط یک بازی بود و نقش زیادی در وضعیت تیم ما ندارد.

اگر تیم فان خال دوم شود به احتمال زیاد در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف انگلیس خواهند رفت.

فان خال گفت که نتیجه بازی اکوادور - سنگال را زیر نظر خواهد داشت و در صورت گل زدن و رخ دادن اتفاقی او نیز کار متقابلی انجام خواهد داد.

او در پایان درباره دیدار احتمالی با انگلیس گفت: واقعیت این است که اگر می‌خواهید قهرمان جهان شوید، باید بتوانید همه را شکست دهید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس