کد خبر 1440655
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۱۴۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.

به گزارش شمشرق، دوشنبه (۷ آذر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۰۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۹۰۴ واحدی قرار گرفت. با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۱۴۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.

امروز بازار مانند روند چند روز گذشته خود را طی کرد، اما تمایل به مثبت‌ها در بازار امروز بیشتر بود. عرضه خودرو در بورس کالا سبب شد مجدد توجه‌ها به سوی گروه خودرویی‌ها سوق داده شود. همچنین امروز خبر این که صندوق پالایش و دارایکم بخشی شوند به بازار رسید.

شاخص کل بورس صعودی شد +نقشه

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان رسید. «بوعلی»، «شپنا» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۴۰ واحدی روی پله ۴۰۹ هزار و ۶۸۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۸۲ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۶۳۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۳۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۶۴۴ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل بورس صعودی شد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    صعود فیک .... 80 درصد بازار منفی هست ... دارایکم و پالایش خون به جگر مردم کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس