کد خبر 1440651
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
برهالتر: بازی مقابل ایران مثل اولین بازی حذفی ما در جام جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در آستانه آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل تیم ملی کشورمان، گفت این بازی را اولین بازی حذفی تیمش در جام جهانی می‌داند.

به گزارش مشرق، رویترز گزارش داد، گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در آستانه بازی فردای این تیم مقابل تیم ملی ایران با تاکید بر ضرورت کسب پیروزی در این بازی گفت: "این مثل اولین بازی حذفی ما در جام جهانی است. یا باید ببریم یا با جام جهانی خداحافظی کنیم."

برهالتر ادامه داد: "هر زمان شما در جام جهانی شرکت کنید و هم‌چنان تا آخرین بازی در مرحله گروهی نیز بتوانید سرنوشت صعودتان را مشخص کنید این اتفاق خوبی است."

بازی فردای دو تیم در حالی برگزار می‌شود که تا کنون با یک سری حواشی سیاسی از جمله اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در دست بردن در پرچم کشورمان همراه شده است.

ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم اکنون با سه امتیاز بعد از انگلیس در رده دوم قرار دارد و پس از ایران نیز تیم آمریکا با دو امتیازی که از دو تساوی مقابل انگلیس و ولز کسب کرده در جایگاه سوم است و ایران نسبت به آمریکا شرایط صعود راحت‌تری دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    19 1
    دعا میکنیم بچه های عزیز ایران زمین بازی خوب و نتیجه خوبی بگیرن
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 0
    إن الله معنا خدا با ماست
  • ملت امام حسینیم IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    یک بازی محکم و تلاش و دوندگی تا دقیقه اخر و سوت پایان بازی از ملی پوشان عریز کشورمون توقع داریم تیم ملی ما با بازیکنان با کیفیتش توان شکست دادن امریکا رو دارد....ما امریکا را شکست خواهیم داد به امید خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس