کد خبر 1440495
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
انتخاب سرنوشت ساز کی روش برای بازی با آمریکا/ اتفاقی که ۹۰درصد باعث صعود ایران می شود!

در حالی به مسابقه سوم تیم ملی مقابل آمریکا نزدیک می‌شویم که گفته می‌شود بیرانوند شرایط حضور در این بازی را پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، مصدومیت بدموقع علیرضا بیرانوند در دقایق آغازین بازی با انگلستان، باعث نیمکت‌نشینی او شد. اگرچه بیرانوند پیش از بازی دوم برای حضور در برابر ولز اعلام آمادگی و علاقه کرد اما فیفا به تیم ملی ایران اجازه استفاده از این سنگربان را نداد و حسین حسینی برای بازی با ولز درون دروازه تیم ملی ماند و موفق شد دروازه خودش را بسته نگه دارد. به این ترتیب سنگربان استقلال به سومین گلر تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که موفق به کلین‌شیت در جام‌جهانی می‌شود. پیش از این یک‌بار علیرضا حقیقی در جام‌جهانی ۲۰۱۴و یک‌بار هم علیرضا بیرانوند در جام‌جهانی ۲۰۱۸توانسته بودند دروازه ایران را در برابر رقبا بسته نگه دارند.

حالا در حالی به مسابقه سوم تیم ملی مقابل آمریکا نزدیک می‌شویم که گفته می‌شود بیرانوند شرایط حضور در این بازی را پیدا کرده و ممنوعیتی هم از سوی فیفا در کار نیست. در این شرایط کی‌روش باید دست به یک انتخاب بزرگ بزند؛ اینکه بیرانوند را به قفس توری برگرداند یا همچنان به حسینی اعتماد کند. انتخاب بزرگ مربی پرتغالی در حالی باید صورت بگیرد که کلین‌شیت در این مسابقه، می‌تواند ۹۰درصد از مسیر صعود ایران به مرحله بعد را هموار کند.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 0
    زنده باد ایران و مرگ بر آمریکای ملعون و آلبانی نشینان کثیف و مرگ بر مسیح علی نژاد که پشت سر ایران واق واق می کنه استخون جلوش بیندازید آی ملت....سعید رضایی آهنگساز از مشهد
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    این ترکیبی که میگم باشه آمریکا را آبکش می کنیم...سید حسین حسینی سید مجید حسینی مرتضی پور علی گنجی رامین رضاییان میلاد محمدی وحید امیری علی قلی زاده سعید عزت اللهی سامان قدوس مهدی طارمی و کریم انصاری فرد
  • مازیار IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    حسینی تلاش کرد وقابل ستایش است ! اما بیرانوند بدلیل شرایط برتر وتجربه بالا وایتمهایی بهتر از حسینی میتواند عمل کند ؟. باید توجه داشت باشناختی که از حسینی در دوبازی برای حریف مسجل شده نقاط ضعف حسینی برای انها اشکار تر است وبیرانوند برای انها غیر پیش بینی وغیر قابل انتظار ؟.
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    زنده باد کی روش
  • GB ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    من اصلأ دلیل انتقادها از حسین حسینی در بازی با انگلیس را نفهمیدم. روی کدوم گل مقصر بود؟ هیچکدوم. هر دروازه بانی که چندین گل بخوره که لزومأ مقصر نیست. دروازه بان چه میتونه بکنه وقتی خط دفاع و کل تیم خوب دفاع نمی کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس