کد خبر 1440492
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
غافلگیری مهم به سبک کی روش/ ستاره محبوب قربانی بزرگ سورپرایز کی روش!

یکی از ویژگی‌های کارلوس کی‌روش، غافلگیر کردن مخاطبان است. او ۳جام‌جهانی سرمربی ایران بوده و هر ۳بار هم تصمیماتی گرفته که باعث شگفتی هواداران شده است.

به گزارش مشرق، یک روز سورپرایز مربی پرتغالی استفاده از علیرضا حقیقی درون دروازه بوده و روز دیگر هم خط زدن جلال حسینی یا وریا غفوری. غافلگیری‌های کی‌روش اما در این جام‌جهانی به نقطه اوج رسیده است. ترکیب انتخاب‌شده از سوی او در بازی اول در برابر انگلستان حسابی مورد بحث قرار گرفت. آن ارنج نتیجه نداد و ترکیب در بازی با ولز شخم خورد. تغییرات اعمال‌شده در مسابقه دوم موفقیت‌آمیز بود و تیم ملی با کسب یک پیروزی ارزشمند به تورنمنت برگشت. با این حال نکته جالب توجه این است که نه در مسابقه نخست و نه در بازی دوم، خبری از وحید امیری نشد و این بازیکن حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید:

۵ ویژگی آمریکا و تفاوت‌های ایران از انگلیس تا ولز

نیمکت‌نشینی محض امیری در ۲بازی نخست در شرایطی بود که او ازجمله ستاره‌های سالیان اخیر فوتبال ایران به‌شمار می‌آید. از قضا کی‌روش هم اعتماد بسیار زیادی به این بازیکن دارد و در جام‌جهانی قبلی از او در ترکیب اصلی استفاده کرد. حتی در این مدت که امیری مصدوم بود و گفته می‌‎شد شاید به جام‌جهانی نرسد، امکانات تیم ملی در اختیار او قرار گرفت تا به‌صورت انفرادی تمرین کند و برای رسیدن به قطر آماده شود. با این تفاسیر کمتر کسی انتظار داشت امیری در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نگیرد، چه برسد به اینکه به‌عنوان بازیکن نیمکت‌نشین هم فرصت حضور در میدان را به‌دست نیاورد. چنین اتفاقی اما رخ داده و سهم امیری در ۲بازی نخست «صفر» بوده است.

وحید قابلیت بازی در پست‌های دفاع چپ، وینگر چپ و راست و مهاجم سایه را دارد، اما گویا در هیچ‌یک از این ۲بازی در هیچ‌کدام از این پست‌ها به او احساس نیاز نشده است. امیری همچنین با دوندگی بی‌امان در پرسینگ به تیمش کمک می‌کند که گویا این هم در قطر مدنظر کارلوس نبوده است. ببینیم در بازی سوم برابر آمریکا بالاخره طلسم می‌شکند یا نه.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    کاملا درست گفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس