کد خبر 1440474
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
تیم بعدی رونالدو از نگاه گری نویل

ستاره سابق منچستر یونایتد بر این باور است که کریستیانو رونالدو با قراردادی کوتاه مدت راهی یک تیم سرشناس اروپایی می‌شود.

به گزارش مشرق و به نقل از سان، سرانجام همان‌طور که پیش بینی می‌شد کریستیانو رونالدو با شیاطین سرخ به پایان خط رسید.

مصاحبه جنجالی این بازیکن پرتغالی باعث شد تا باشگاه منچستر یونایتد قرارداد او را فسخ کند. گمانه زنی‌های زیادی درباره تیم بعدی رونالدو وجود دارد و این باعث شد تا هم تیمی سابق او هم در این زمینه سخن به میان آورد.

گری نویل گفت: رونالدو قصد دارد که با قراردادی ۴-۵ ماهه راهی یک تیم بزرگ اروپایی شود. اولویت این بازیکن بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا با یک تیم بزرگ است. او می‌خواهد ثابت کند که همچنان در اوج به سر می‌برد و منچستر یونایتد به خاطر چنین برخوردی که با او داشت مقصر است.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاسمیرو به جدایی رونالدو از منچستریونایتد

او ادامه داد: رونالدو قصد دارد راهی تیمی شود که زمینه برای گلزنی او مهیا باشد. او می‌خواهد که در یک نیم فصل ۱۵ تا ۲۰ گل به ثمر رساند و ثابت کرد که تمام نشده است. همه در منچستر یونایتد گفتند که چرا باید رونالدو را حفظ کنیم و به نظرم تیم های دیگر لیگ جزیره هم خواهند گفت که چرا باید چنین بازیکنی را جذب کنیم. برنامه رونالدو فعلا این است که در فوتبال اروپا بماند و بعد از آن هم یک برنامه دو ساله دارد و راهی یک تیم دیگر می شود. آیا تجربه پایانی رونالدو در فوتبال آمریکا خواهد بود؟ آیا در خاورمیانه است؟ یا مکان دیگری که تجربه آن را نداشته است؟ باید منتظر ماند و صبر کرد.

باشگاه‌های عربستانی حاضر هستند که رقم بسیار بالایی را برای جذب کریستیانو رونالدو پرداخت کنند اما طبق اعلام گری نویل فعلا بعید است که او راهی این لیگ شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 1
    میلان رو میخواد
  • GB ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    رونالدو با چلسی تموم کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس