کد خبر 1440321
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

بنر سالگرد سردار سلیمانی

در میان ما ایرانی‌ها، چه افراد بزرگسال و حتی چه کودکان، کمتر کسی پیدا می‌شود که قاسم سلیمانی و رشادت‌های او را نشناسد. این شخصیت عزیز و بزرگوار در تاریخ 1335 در شهرستان رابر استان کرمان به دنیا آمد و فعالیت‌های ارزشمند او برای تمامی جهانیان تا ابد در ذهن همه افراد باقی می‌ماند. قاسم سلیمانی برای همه‌ ما ایرانیان عزیز و ارزشمند است و همین موضوع باعث می‌شود که در بسیاری از موارد به مناسبت سالگردهای مختلف یا حتی بهانه‌های مختلف مانند تهیه بنر سالگرد سردار سلیمانی، بخواهیم یادی از او کنیم.

قاسم سلیمانی و رشادت‌هایش...

این شخصیت بزرگوار در سال 1357 وارد سپاه شد و فرماندهی عملیات‌های والفجر، کربلای 4 و کربلای 5 را بر عهده داشت. حتی چندین بار در جنگ‌های مختلف از ناحیه شکم مجروح شد ولی بازهم به رشادت و فعالیت‌های انسان‌دوستانه خودش ادامه داد. ایشان در سال 1376 فرماندهی سپاه قدس را بر عهده داشتند و در مقابل داعش در عراق و سوریه جنگیدند.

آقای سلیمانی، در دی ماه سال 1398 توسط حمله پهپادهای آمریکایی به شهادت رسید. شهادت ایشان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (ع) و دهه فاطمیه مصادف شد. به پاس خدمات ارزشمندی که برای کشور ما انجام داده است، شاهد بنر سالگرد سردار سلیمانی، در خیابان‌ها و امکان مختلف هستیم. حتی در بسیاری از موارد به مناسبتهای مختلف، با ورود به ادارات می‌توانیم پوستر سردار سلیمانی را مشاهده ‌کنیم و جوانمردی‌های او را به یادآوریم.

بنر سردار سلیمانی

بنر سالگرد سردار سلیمانی

بنر سردار سلیمانی را می‌توان از شرکت یا سایت‌های معتبری به صورت فایل آماده یا حتی لایه باز خریداری کرد. این بنر که در سایت ایران طرح قابل خریداری است، طرح لایه باز و قابل ویرایش است و شما می‌توانید قبل از چاپ آن، متن‌هایی را به آن اضافه یا از آن کم کنید. طرح بنر سالگرد سردار سلیمانی در ابعاد مختلف و به صورت عمودی و افقی، با عنوان بنرهای استندی، بنر لمپوست و بنر استند شهری و پلاکارت طراحی شده‌است.

در این سایت، می‌توانید بنر لایه باز طرح قاسم سلیمانی را دانلود کرده و آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود ویرایش و چاپ کنید. اگر نیاز دارید حتی جمله‌ای، شعاری، آیه‌ای یا هرچیزی دیگری را به این طرح اضافه نمایید، می توانید آن را انجام داده و سپس چاپ کنید. در ایران طرح، سعی شده است تا طرح‌هایی با لایه باز، در اختیار شما قرار بگیرد تا دست شما برای اعمال هرگونه تغییر روی فایل‌ها باز باشد.

یادبود سردار سلیمانی با بنرهای مناسب

با اینکه چندین سال است که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، اما با این حال، هنوز هم رشادت‌های و جوانمردی‌هایش در ذهن همه ما تداعی می‌شود و هرساله به‌خاطر همین بزرگواری‌ها، مردم ایران به دلیل سالگرد این شخصیت ارزشمند، به فکر چاپ بنر یا پوستر آن بزرگوار هستند.

بنر سالگرد سردار سلیمانی در طرح و اندازه‌های مختلف قابل خریداری است. طرح سردار سلیمانی، نقاشی سردار سلیمانی، داستان شجاعت، لحظه شهادت، عکس این شخصیت و بسیاری از طرح‌های دیگر همگی می‌توانند به بهانه سالگرد قاسم سلیمانی نشانه‌ای از یادبود آن باشند.

بنرهایی که در ایران طرح، چاپ شده‌اند، در سایز و اندازه‌های مختلف قابل خریداری بوده و سفارشی سازی می شوند. حتی بسیاری از این طرح‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید و سپس چاپ نمایید. این امکان را دارید تا بنر شهادت سردار سلیمانی را از این سایت، در ابعاد دلخواهی که مدنظرتان است، سفارش دهید.

جمع بندی

همه ما در ایران شخصیت‌های مقدس و ارزشمندی داریم که رشادت‌های فراوانی برای کشورمان انجام داده‌اند. یکی از این شخصیت‌ها، قاسم سلیمانی است که بسیاری از افراد از کوچک تا بزرگ آن را می‌شناسند و با رشادت و فعالیت‌هایی که انجام داده، آشنا هستند.

هر انسان ارزشمندی پس از شهادتش، مستحق این است که از او و فعالیت‌هایش یاد شود؛ اگر بخواهیم به بهانه سالگردش، یادی از افتخارات او داشته باشیم، سفارش بنر سالگرد سردار سلیمانی می‌تواند کار خوبی باشد. این طرح‌ها به صورت لایه باز هستند و شما می‌توانید پس از سفارش آن‌ها را در فتوشاپ ویرایش کنید.

طرح‌های مختلفی مانند چهره سردار سلیمانی، لحظه شهادت، فداکاری‌هایش، با نوشته‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید هرکدام را که دوست داشتید، انتخاب کنید. رنگ‌های مختلفی در این طرح‌ها اعمال شده است تا کاربران مطابق با سلیقه خود، آنها را انتخاب کرده و چاپ نمایند.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس