رئیسی

رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق،آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اراده و انگیزه بسیجیان برای دفاع از امنیت کشور و مردم را برگرفته از اندیشه و تحلیل درست و به هنگام از شرایط عنوان کرد و گفت‌: این نگاه و این عمل از کسانی که رفاه و آسایش دیگران را به رفاه و آسایش خود ترجیح می‌دهند بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دوران کنونی کشور همانند دوره‌های گذشته با فراز و فرودهایی همراه است و نقش آفرینان هر دوره ای متناسب با شرایط دوره خود در معرض ابتلاء و امتحان قرار می گیرند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ امنیت این نظام و مردم خیرات و برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد.

دکتر رئیسی با اشاره به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرم گفت‌: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در عالم است که پرچم مقابله با نظام سلطه را برافراشته و توطئه ها و فتنه‌های متعدد دشمنان بر علیه این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله قائله منافقین ، ۸ سال جنگ تحمیلی و فتنه های سالهای اخیر با هدف متوقف کردن حرکت عظیم انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش روحیه بسیجی در میان ملتهای مختلف بوده است. اما برغم همه توطئه ها و تحریم های دشمن پیشرفتهای ملت ما در همه عرصه‌های با قدرت ادامه یافته و اساسا عصبانیت و ناراحتی دشمنان نیز از همین مسئله نشات می‌گیرد.

رئیس جمهور بسیج را از افتخارات بزرگ نظام اسلامی و ملت ایران دانست و افزود:‌ این شجره طیبه تا به امروز ثمرات بسیاری داشته و در ادامه نیز خواهد داشت و قطعاً در مقابل اراده پولادینی که امروز مردم و بسیجیان دارند، دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

رئیس جمهور همچنین روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 3
    آقای رئیسی متاسفانه ما را نا امید کردید از سکوت درباره این همه بی حجابی . شما باید رسما نظرتون بفرمایید نه سکوت کنید. چرا دوست دارید به ما خیانت بشه و انتظار حمایت داشته باشید . انقلاب بی حامی نکنید.
  • نادری IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 1
    درود
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 2
    پیش بسوی ایران قوی
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 0
    پیشرفت!؟بیشترتوضیح بده
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 2
      کم کردن رشدتورم نسبت به میانگین جهانی ساخت ماهواره برازانواع جدیدکه اشتغال اوراست کم کردن کسری بودجه احداث طرحهای نیمه تمام
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 0
    توضیح دهید.
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 2
    عمل به بند آخر بسیار اساسی و مهم هست از جوانان فعال و متخصص متعهد با روحیه بسیجی در اداره کشور در تمامی سطوح و شئون حکمرانی دولتی و تعمیم آن به دیگردستگاه های خصوصی و غیر دولتی با فعل خواستن و توانستن اشکالات و مشکلات را برطرف سازند و با مشارکت مردم مثل جهاد سازندگی از این نیروی عظیم بهره برد با برنامه ریزی صحیح و سریع و توجه دادن مردم و بهره بردن از حاصلات حتما خیر و برکات نصیب مردم فداکار و حاضر در صحنه دفاع از انقلاب و کشور میگردد با آرزوی توفیقات همه که دلسوزانه و متعهدانه خدمت میکنند مثل بسیجیان سرافراز ارتش بیست میلیونی پای کار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس