کد خبر 1439836
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
ناکامی شبکه‌های ضد انقلاب برای اجرای پروژه کشته‌سازی در گلستان

پروژه کشته‌سازی شگرد رسانه‌های معاند برای ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که آنان تلاش کردند این طرح را در گلستان اجرا کنند اما همانند همیشه با سد محکم هوشیاری مردم مواجه شدند.

به گزارش مشرق، با شروع اغتشاشات اخیر، از میان بردن امنیت روانی جامعه یکی از برنامه‌های اصلی و اولویت اول طراحان آشوب‌ها بود که در همه نقاط کشور به فراخور موقعیت مورد توجه و اجرا قرار گرفت.

در گلستان و به واسطه سطح بالای سواد رسانه‌ای مردم و آشنایی آنان با ترفندهای دشمنان، طرح‌های برنامه‌ریزان آشوب و اغتشاشات تا حد زیادی ناکام ماند اما آنان از تلاش برای ازمیان بردن امنیت روانی جامعه دست نکشیدند و در یکی از این برنامه‌ها، تلاش کردند آتش‌سوزی کارگاه نجاری را به عنوان سوختن پایگاه بسیج جا بزنند که ناکام ماندند.

در ادامه پروژه‌بگیران رسانه‌های معاند به دنبال اجرای طرح "کشته‌سازی" افتادند و برای این هدف به سمت استفاده از ظرفیت قوم ترکمن رفتند و تلاش کردند با تحریک احساسات، اعضای این قوم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند که مانند همیشه در رسیدن به این هدف شکست خوردند.

در این پروژه از نام «نوید بادپا» جوان اهل گنبدکاووس استفاده شد و تلاش شد مرگ وی که در یک سانحه طبیعی رخ داد در راستای پروژه کشته‌سازی استفاده شود.

پدر نوید به صورت رسمی و علنی اعلام کرد که فرزندش نه در ناآرامی حضور داشته و نه به ضرب گلوله‌ کشته شده و علت فوت فرزندش یک سانحه و حادثه طبیعی بود.

پس از ناکام ماندن استفاده از نام نوید بادپا در پروژه کشته‌سازی، دشمنان به دنبال نام دیگری رفتند و این بار در گرگان به نام " مهدی کابلی‌کفشگیری" رسیدند.

سوء استفاده از این جوان ۱۵ ساله که به گواه اسناد و مدارک پزشکی به علت برخورد موتورسیکلت با گاردریل دچار مصدومیت شدید شده و پس از هفت ‌روز در بیمارستان پنج آذر گرگان جان خود را از دست داده بود، آخرین پازل رسانه‌های وابسته به دشمنان برای اجرای پروژه کشته‌سازی و ایجاد التهاب در جامعه بود و آنان تلاش کردند اینگونه القا کنند که این جوان براثر ضربات مامورین جان خود را از دست داده است.

پیگیری ها نشان می‌دهد که مهدی در مسیر برگشت از پارک جنگلی ناهارخوران گرگان به علت سرعت بالا کنترل موتورسیکلت خود را از دست داد و به گارد ریل کنار خیابان برخورد کرد که به علت شدت جراحت با اورژانس به بیمارستان پنج آذر منتقل شد.

یکی از پرسنل بخش تریاژ بیمارستان پنج آذر گرگان گفت: شامگاه ۲۴ آبان ماه همکاران اورژانس جوانی مجهول‌الهویه را که به علت تصادف زخمی شده بود به بیمارستان آوردند و به دلیل شدت آسیب، این بیمار به اتاق احیا منتقل شد.

ناکامی شبکه‌های ضد انقلاب برای اجرای پروژه کشته‌سازی در گلستان

گزارش رسمی بیمارستان پنج آذر گرگان برای مرحوم مهدی کابلی‌کفشگیری

ناکامی شبکه‌های ضد انقلاب برای اجرای پروژه کشته‌سازی در گلستان

گزارش رسمی بیمارستان پنج آذر گرگان برای مرحوم مهدی کابلی‌کفشگیری

مسوول بخش احیا (سی‌پی‌آر) بیمارستان پنج آذر گرگان هم گفت: پیش از رسیدن بیمار، با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی اورژانس همکاران تخصصی زودتر در اتاق حضور یافتند و اقدامات اولیه و کمک‌های مورد نظر به سرعت انجام شد.

وی که نخواست نامی از او در این گزارش قید شود ادامه داد: پس از کارهای انجام شده و براساس رادیولوژی و عکس‌های گرفته شده بنا به دستورات پزشکی، پزشک متخصص، مصدوم به بخش سی‌سی‌یو اوژانس منتقل شد.

وی افزود: صبح روز بعد پدر این مصدوم با حضور در بیمارستان فرزند خود را شناسایی کرد و با توجه به نیاز به رضایت پدر برای انجام عمل جراحی، عمل مربوطه انجام شد و پس از چهار روز مصدوم به بخش سی‌سی‌یو بیمارستان منتقل گردید.

مسوول و کشیک بخش سی‌سی‌یو بیمارستان پنج آذر گرگان هم گفت: این مصدوم چند روز در سی‌سی‌یو تخت درمان قرار داشت اما با وجود اقدامات احیا به علت تورم مغز و سر و شکستگی‌های متعدد در ناحیه راست جان خود را از دست داد.

پرونده طراحی شده رسانه‌های معاند برای کشته‌سازی در گلستان به نتیجه نرسید و به اصطلاح ایرانی‌ها " زمستان رفت اما روسیاهی آن برای ذغال ماند".

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 3
    بیماری بوده
    • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      1 3
      کی اینترنشنال یا شما؟
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 0
    ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم کابلی
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    خانوادش مصاحبه کردن با جائی خبرگزاری؟؟؟
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      خانواده اش مگه غیب گو ان یاپزشکن
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      خانواده اش مگه غیب گو ان یاپزشکن
  • خلیل IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 2
    پزشکیان هنوز ایراد سخن نکرده بگه من متخصص قلب هستم و این طرف ضربه مغزی نشده و از این جور اراجیف.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    والله چي بگم همه تصادف كرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس