کنعانی: دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد

سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی دلچسب ملی پوشان فوتبال کشورمان گفت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی به مناسبت پیروزی دلچسب ملی پوشان فوتبال کشورمان در توییتی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه افزود: ‌دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد.

‌کنعانی خاطرنشان کرد: برای دیدن یک بازی دلنشین و انشاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می‌کنیم. تا پای جان برای ایران⁩ قوی⁩.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد امروز (جمعه) با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی ولز به برتری رسد. این نخستین پیروزی ایران برابر یک حریف اروپایی در جام جهانی بود. همچنین یوزهای ایرانی موفق شدند برای سومین بار دورازه خود را بسته نگه دارند. روزبه چشمی و رامین رضاییان گل‌های ایران را در دقایق تلف شده وقت‌های اضافه به ثمر رساندند. این سومین برد ایران در ادوار جام جهانی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 1
    ما بهاییان از این برد خوشحال نشدیم که هيچ بلکه همانطور که دنبال برچیده شدن هسته‌ای هستيم دنبال برچیده شدن موشکی و پهپاد هم هستيم، همه جا هستيم ولی دیده نخواهیم شد.
  • DE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    ای هم نشین های ننه فتنه ! شما بهائیان با دین جعلی و ساختگی تون در خیانت به ایران همدست صهیونیسم هستید برید گم شید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس