در سال‌های اخیر، تولید لوازم خانگی ایرانی به واسطه تحریم برندهای خارجی بسیار قوت گرفته است. در این میان نام برندهای مختلفی به گوش شما می‌رسد که انتخاب را سخت خواهد کرد. اما مواردی مانند کیفیت کالا، طراحی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی و قیمت در انتخاب مناسب به شما کمک خواهند کرد.

لوازم خانگی ادمیلسون با بالاترین استانداردهای جهانی در تلاش است تا نقطه عطفی در کالاهای مصرفی سبد خانوار ایرانی باشد. شعار این برند "آسایش در خانه" است و امید دارد تا سهمی در فراهم کردن آسایش در خانه و خانواده شما داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی این برند ایرانی معتبر در بازار لوازم خانگی بپردازیم.

معرفی لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson، یک برند ایرانی قوی در بازار

محصولات کاربردی و مولتی فانکشن

لوازم خانگی ادمیلسون سعی در تامین به روزترین و کامل‌ترین سبد لوازم خانگی برقی با ویژگی‌های منحصر به فرد داشته است. بیشتر محصولات برند ادمیلسون، مولتی فانکشن ( چندکاره ) هستند که با خرید آن‌ها، بیش از یک نیاز از فعالیت‌های خانه‌داری شما برطرف می‌گردد.

تمام محصولات تولید شده توسط برند ادمیلسون دارای شناسه کالا می‌باشند و در سامانه جامع تجارت ثبت گردیده است. همین موضوع باعث جلب اعتماد خریداران شده است. محصولات ادمیلسون که این‌روزها در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شوند شامل موارد زیر است:

  • آون سولار
  • آون توستر
  • خردکن
  • پلوپز
  • ساندویچ ساز
  • چای ساز
  • آبمیوه گیری
  • فر تو کار
  • هود آشپزخانه
  • اجاق گاز صفحه‌ای

هرکدام از محصولات گفته شده شامل تنوع رنگی و مدل‌های مختلف هستند. برای مثال 3 مدل ساندویچ ساز، 4 نوع آبمیوه گیری برقی، 2 مدل چای ساز و... .

ادمیلسون فعالیت خود را با تولید و عرضه 3 محصول کاربردی از لوازم آشپزخانه مانند پلوپز، ساندویچ ساز و خردکن شروع کرد. امروز با گذشت 4 سال از شروع به کار این برند بیش از 20 قلم لوازم خانگی برقی به فروش می‌رسد.

معرفی لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson، یک برند ایرانی قوی در بازار

راهنمای استفاده صحیح از محصولات

بعد از خرید لوازم برقی خانگی، نحوه صحیح استفاده از این محصولات و آشنایی با کاربردهای آن‌ها مهم ترین مساله است. ادمیلسون همراه تمام دستگاه‌های تولیدی خود، یک دفترچه راهنمای جامع جهت استفاده صحیح خریداران در بسته بندی آن قرار داده است.

همچنین در وبسایت اینترنتی این برند ویدیوهای آموزش آشپزی با هر یک از این محصولات قرار داده شده است. کافیست با مراجعه به سایت ادمیلسون به نشانی www.edmilson.ir و مشاهده قسمت آموزش آشپزی، لیستی از دستورات پخت غذاهای مختلف را مشاهده نمایید. مانند آموزش انواع اسنک با ساندویچ ساز، پخت خورشت با پلوپز دیجیتالی و... .

جلب رضایت خریداران در مدت زمان کم!

همه افراد برای خرید لوازم خانگی چه به صورت جزئی، چه به صورت عمده، به دنبال بهترین برند ل.ازم خانگی می‌باشند. اما بهترین برند از نظر این افراد چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این راهنما سعی کردیم که یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و وجه تمایز این برند نسبت به سایر برندها را برای شما مشخص کنیم.

برند ادمیلسون با توجه به سابقه درخشانش در تولید لوازم برقی آشپزخانه در مدت خیلی کوتاه توانست که نظر اکثر خریداران را به خود جلب کند. این برند با عرضه محصولات با کیفیت، همچنین پشتیبانی 24 ساعته و حفظ تعهدات ارائه شده به نمایندگان، جایگاه خود را بین خریداران و نمایندگان حفظ کرده است.

معرفی خدمات و سرویس‌های پشتیبانی شرکت ادمیلسون

برند ادمیلسون سال‌هاست در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی فعالیت دارد. این برند از ابتدای ورودش به بازار همواره در تلاش بوده تا رضایت خریداران را جلب کند. اعتماد ماندگار در صنعت لوازم خانگی ارزش آن بوده که به خوبی سرلوحه کار خود قرار داده است.

این شرکت با توجه به نیاز مردم به لوازم خانگی کوچک آشپزخانه، محصولات متنوع و کاربردی تولید و عرضه کرده است. این برند برای ساخت هر یک از محصولات خود از متریال باکیفیت و قطعات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است.

معرفی لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson، یک برند ایرانی قوی در بازار

گارانتی و خدمات پس از فروش، نقطه قوت این برند ایرانی

در چند سال اخیر به علت خروج برندهای کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران، این صنف با مشکلات زیادی روبرو بوده است. جلب اطمینان مردم بعد از خروج برندهای خارجی کار بسیار دشواری بود. ولی برندهای لوازم خانگی ایرانی به خوبی توانستند این کار را انجام دهند. تولیدکنندگان ایرانی با برطرف کردن مشکلات عمده مصرف کنندگان با لوازم خانگی خارجی، مردم را به سمت خود کشاندند.

یکی از مواردی که تولیدکنندگان لوازم خانگی ساخت ایران به خوبی به آن پرداختند بحث گارانتی و خدمات پس از فروش بوده است. از آنجاییکه با خروج برندهای خارجی از کشور، نمایندگی‌های مجاز آن‌ها نیز غیرفعال شدند، خراب شدن دستگاه‌ها شروع مشکلات بزرگی بود.

اما لوازم خانگی ایرانی ادمیلسون با قرار دادن گارانتی طلایی تعویض 3 ماهه و 42 ماه خدمات پس فروش، اطمینان خریداران را جلب کرده است. علاوه بر این در وبسایت این شرکت تمامی قطعات یدکی محصولات قابل خریداری هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات یا بدنه دستگاه، به راحتی قابل تعمیر باشند.

جذب نمایندگی فروش در سراسر ایران

این شرکت لوازم خانگی ایرانی با به کارگیری نیروهای جوان در زمینه تولید و فروش، نقش کوچکی در کارآفرینی کشور ایفا کرده است. این برند با جذب نمایندگی و عاملین فروش در سراسر ایران، محصولات خود را در تمامی شهرها در دسترس قرار می‌دهد. نمایندگان فروش با توجه به اینکه این برند دارای خدمات معتبر و کیفیت بالایی در محصولات خود می‌باشد، با خیالی آسوده لوازم خانگی ادمیلسون را به مشتریان معرفی می‌کنند.

نمایندگی‌های معتبر در سراسر ایران

در صورتی که تمایل به خرید هر یک از محصولات ادمیلسون دارید، با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر در شهرهای مختلف محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. نمایندگان فروش این برند در شهرهای زیر به صورت تمام وقت فعالیت دارند.

  • اردبیل
  • اصفهان
  • تبریز
  • خراسان رضوی
  • خوزستان
  • زنجان
  • قزوین
  • لرستان
  • مازندران
  • مرکزی
  • گلستان
  • گیلان
  • قم
  • اهواز

همچنین در صورتی که تمایل به جذب نمایندگی برند ادمیلسون در شهر خود را دارید با شماره 02533809000 تماس حاصل نموده و یا فرم درخواست نمایندگی را از طریق وبسایت این شرکت پر کنید.

معرفی لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson، یک برند ایرانی قوی در بازار

صادرات لوازم خانگی و فتح بازارهای جهانی

حمیدرضا ایزدپور مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ادمیلسون، از اهداف بلند مدت این مجموعه به صادر کردن محصولات به خارج از کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد. ایشان اظهار نظر داشت که با فعالیت مقتدرانه و مداوم در زمینه تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی، نقش مهمی در رشد اقتصاد کشور خواهند داشت.

سرویس‌های پشتیبانی شرکت لوازم خانگی ادمیلسون

مهم‌ترین نکته‌ای که برندهای لوازم خانگی در ارائه محصولات خود باید در نظر بگیرند و به آن پایبند باشند، پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته به خریداران است.

پشتیبانی آنلاین از طریق سایت اینترنتی این شرکت به آدرس edmilson.ir به صورت شبانه روزی پاسخگوی خریداران می‌باشد. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 02533809000 به صورت مستقیم با شرکت لوازم خانگی ادمیلسون تماس حاصل فرمایید. در صورتی که تمایل به برقراری ارتباط از طریق شبکه‌های مجازی دارید، به دایرکت پیج اینستاگرام edmilson.ir مراجعه نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس