اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران

سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: پس از ادعای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در خصوص کشف جسد در محفظه ارابه فرود هواپیمای ایرباس ۳۴۰ پرواز شماره ۶۰۱ این شرکت در مسیر تهران- فرانکفورت مورخ ۵ آبان ماه، بررسی‌ها  نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ برهمین اساس سریعاً کارگروه امنیتی فرودگاه امام خمینی (ره) تشکیل شده و اقدامات لازم نسبت به بررسی امنیتی موضوع صورت گرفت اما از آنجا که این رویداد تاکنون از سوی دولت آلمان به صورت رسمی به دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده است، بنابراین پروازهای لوفت هانزا به فرودگاه امام خمینی (ره) مجدداً از سرگرفته شد.

سازمان هواپیمایی کشوری در این اطلاعیه افزود: در صورت تایید رسمی این رویداد از سوی مرجع ذیصلاح دولت آلمان بررسی های مشترکی با سازمان هواپیمایی کشوری صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    چقدر خر تو خره شده !!
    • DE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      آلمان همیشه خرتو خر بوده تمام سیاسیونش خر رژیم آپارتاید و خر امریکا هستند و ۷۵ ساله دارن بهشون سواری میدهند امریکاییها از ترس جوینت شدن و جفت شدن دانشمندان آلمانی و روسی با معادن بیحد و اندازه روسیه یعنی لوکوموتیو اروپا دایم با رژیم آپارتاید نوکران خودشون را در آلمان سر کار میگذارند تا روابط روسیه و آلمان شکل نگیره چون اگر اینطور بشه امریکا را با اورونگی از اروپا میندازن بیرون دنبالش هم رژیم آپارتاید را . لذا خرتو خر باشه به نفعشونه. اهان منظور تو خرتوخر بودن سفر به آلمان بود خحخخحخ
  • علیرضا IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    آلمان سگ اسراییله
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    آلمان خر آمریکا ست
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    موضوع عملیات روانی حین اعتشاشات برای ایجاد احساس فراری بودن مردم از کشورشان بود به عنوان یکی از قطعات جورچین جنگ روانی برای ملتهب نشان دادن اوضاع مملکت. اگرمستندی بود تا الان صدبار روشده بود. خیلی دوستدارند تصور کنند که یک ایرانی مستاصل و وامانده از مطالباتش راضی به انتحار برای فرار از وضع موجود است. اما امپراطوری دروغ رسانه ای با واکاوی لایه های بعدی و مستند سازی خلع سلاح شده و به فضل خدا بیشتر رسوا خواهد شد و کاسبان التهاب درفضای مجازی ناکام و منفور فیتیله را پایین می کشند تا فرصتی دوباره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس