سردار سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: می‌توانیم آواکس‌های آمریکایی را مورد هدف قرار دهیم؛ چون این علم از چشمه‌های جوشان قدرت و با توانمندی جوانان تحصیل‌کرده همین کشور به‌وجود آمده است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری جهاد تبیین و آگاه‌سازی ویژه افسران سپاه پیشرفت کشور و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی بابیان اینکه رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی است، اظهار داشت: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین‌کننده دارند.

سردار سلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود شکست مهلکی به آمریکا وارد کرد، افزود: مردان و زنانی که تعیین‌کننده نبرد نهایی هستند، معلمان هستند، یعنی آموزش‌وپرورش ما در قلب این نبرد ایستاده است، زیرا دشمن همه زوایای تهاجم را از ایجاد جنگ، تحریم، پدیده تکفیر، انزوا بخشی سیاسی و … را تجربه کرده است و با شکست مواجه شده است، امروز میدان جدیدی را برای تاخت‌ و تاز فرهنگی، سیاسی و امنیتی گشوده است که پیچیده‌ترین و مرموزترین میدان نبرد است که دشمن در آن حضور جدی و سنگین دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنچه امروز جریان دارد محصول شکست‌های پی‌درپی آمریکا است، زیرا با سقوط نظام شاهنشاهی، تکیه‌گاه اصلی اجرای سیاست‌های آمریکا از میدان خارج شد و بخش عمده‌ای از سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان ابتر ماند.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا در مورد نظام اسلامی اظهار کرد: آمریکایی با شروع جنگ خواست به جهان ثابت کند که هیچ نظام و کشوری نمی‌تواند از دایره آن‌ها خارج شود، لذا دشمنی‌های خود را با انقلاب اسلامی برای تحت سیطره قرار دادن انقلاب آغاز کرد.

سردار سلامی ادامه داد: تسخیر سفارت آمریکا، حمله به طبس ازجمله شکست‌های آمریکا بود. رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی سیاست‌های آن‌ها است و ایران پایانه مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا در منطقه است. آمریکا مدام در تغییر راهبرد سیاست‌های خود در مورد ایران است و پس از انقلاب اسلامی و شکست در طبس، با همکاری عراق به کشور ما حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران درحالی‌که در دوره ابتدایی و طفولیت خود بود به آن حمله شد، اما با هدایت داهیانه امام و حمایت مردم توانستیم در جنگ پیروزی شویم و در شرایطی که همه کشورها در جنگ با تحلیل و فرسایش مواجه می‌شوند، انقلاب اسلامی دستاوردهای نظامی داشت و مجدداً باعث شدیم تا اعتبار قدرت آمریکا در جهان شکسته شود.

فرمانده سپاه بابیان اینکه قدرت انقلاب محدوده وسیعی از جهان را تحت تأثیر قرارداد و باعث کاهش قدرت امریکا در جهان شد، اظهار کرد: در دوران کلینتون با تئوری مهار دوگانه درصدد ایجاد محدودیت برای کشور ما برآمدند و پس‌ازآن تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، ترور و خرابکاری و انتشار پدیده تکفیر و داعش را آغاز کردند، اما انقلاب اسلامی از هر فرصت تهدید یک فرصت ساخت، زیرا انقلاب ما بدون یک دشمن قدرتمند پیشرفت نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما به دلیل داشتن چهار عامل به موفقیت رسید، اظهار کرد: رهبر بزرگ، مکتب بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ چهار عامل موفقیت انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی رهبر بزرگی دارد و با وجود رهبر بزرگ، ملت هم بزرگ شد. بزرگ‌ترین افتخار شاه ترسیم مدلی از حکومت بود که مطلوب آمریکا باشد و آن‌ها قلمرو پیشرفت کشور را تعیین می‌کردند و اجازه ورود ما به دانش‌های هسته‌ای، هوافضا، فناوری بیوتکنولوژی و های‎تک را نمی‌دادند. درحالی‌که جمهوری اسلامی انشا قدرت و استقلال می‌کند تا فرزندان ما خودشان فکر کنند و بسازند و خودشان را کوچک نبینند و همه این‌ها به دلیل داشتن رهبری بزرگ است که ملت را بدین‌سان بزرگ و مفتخر کرده است.

سردار سلامی ادامه داد: شکست‌های آمریکا باعث شد تا محاسبات جهانی نسبت به ظرفیت آمریکا تغییر کند و این، کار انقلاب اسلامی بود که آمریکا را از حجم فضای روانی که از قدرت آمریکا ساخته‌شده بود به حجم فضای واقعی بشناسد و همه فهمیدند که می‌توان مستقل از آمریکا عمل کرد و اعتبار قدرت آمریکا در جهان شکست، لذا تمام طرح‌های آمریکا در منطقه فروریخت و آمریکایی‌ها همه شکست‌ها را مرتبط با انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود اینکه آمریکایی‌ها باقدرت نظامی عراق را فتح کردند، اما انقلاب اسلامی اقدام به دولت سازی کرد و همین‌ طور طرحشان برای ملت‌سازی افغانستان شکست خورد.

سردار سلامی گفت: آمریکایی‌ها در تحریم نفتی ما شکست خوردند، زیرا نشان دادیم که اگر کسی جلوی شریان‌های اقتصادی ما را بگیرد ما هم جلوی فعالیت‌های آنان را می‌گیریم، لذا به اهداف خود در حوزه تحریم نرسیدند.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی که در سطح ملی در حال اجرا است، اظهار کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حال حاضر ۴۰۰ طرح زیربنایی در کشور داریم که این طرح‌ها تحول عظیمی در کشور ایجاد خواهد کرد. در ساخت توربین‌ها در زمره پنج کشور جهان هستیم و موشک‌های بالستیک ما با ۸ برابر سرعت صوت می‌تواند شناور در حال حرکت را هدف‌گیری کند که معدود کشورهایی در دنیا این تکنولوژی را دارند و به همین علت ناوهای آمریکایی‌ها در منطقه خلیج‌فارس حضور ندارند یا آواکس‌های آمریکایی را می‌توانیم مورد هدف قرار دهیم و این علوم همه از چشمه‌های جوشان قدرت و با توانمندی جوانان تحصیل‌کرده همین کشور ساخته شده است که تعلیم‌ یافته‌های مدارس آموزش‌وپرورش است و در اصل این ساخته‌ها حاصل تلاش‌ها و کوشش معلمان کشور است.

سردار سلامی تصریح کرد: در حال حاضر ته‌مانده‌ای از آمریکایی‌ها در منطقه باقی مانده است و این موضوع باعث غم و افسردگی آمریکایی‌ها شده است، تحریم از نظر آمریکایی نسخه تسلیم کشورها بود و آن کشوری که می‌خواست تمام جهان اسلام را در اختیار داشته باشد امروز در ضعف و سرخوردگی قرارگرفته است و به همین علت اغتشاشات مسیری از اتاق‌های فکر راهبردی آمریکا و انگلیس است که تا کلاس‌های درس ما امتداد پیداکرده است.

وی با اشاره به اهمیت مدرسه و دانش‌آموز گفت: هر مدرسه یک دنیا است و آن مدرسه به‌ اندازه وسعت آرزوهای دانش آموزان آن مدرسه بزرگ است و مدرسه جهانی در درون خود دارد و معلمان هم سازنده باور و اعتقاد جامعه هستند.

سردار سلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: امروز تلاش آمریکایی‌ها این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود، زیرا با دانش آموزان نمی‌توان هیچ برخوردی کرد و دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ما است هرچه فاصله جوامع از نظر فرهنگی از فرهنگ آمریکایی بیشتر باشد شدت این تهاجم قوی‌تر خواهد بود و هرچه تفاضل ارزش‌های ما با ارزش‌های آمریکایی بیشتر باشد، موج آن تهاجم بیشتر است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان آمریکایی از هویت تهی هستند و به همین علت دومین عامل مرگ در آمریکا، خودکشی جوانان و نوجوانان در آن کشور است و این نشان از ضعف نظام تعلیم و تربیت آمریکا است و می‌خواهند همین کار امروز با دانش‌آموز و جوانان ما انجام دهند، لذا باید اخلاق معرفت و انضباط را به دانش آموزان یاد دهیم. محیط آموزش‌وپرورش اول محیط تربیت است و فقط نباید علوم حرفه‌ای و دانش‌های تجربی منتقل شود و معلمان ما باید برای دانش آموزان الگوسازی کنند. محیط‌های مدارس باید برای هر دانش‌آموز قطب نمای اخلاقی داشته باشد تا اجازه ندهد آنان از مسیر درست خارج شوند، می‌توانیم با یک دلسوزی ساده تمامی اضطراب‌های دانش‌آموز را تخلیه کنیم. اگر ارزش‌های مدرسه با خانواده تفاوت داشته باشد نوجوان دچار تنش می‌شود و شورش می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: با مدل گذشته به دنبال تربیت دانش آموزان نرویم، شریف‌ترین و محترم‌ترین و آینده‌سازترین شغل معلمی است؛ معلمان، مدیران و اولیا سه رکن اصلی تربیت هستند و برداشتن روسری آغازی است برای انتهای نابود کردن انسان و این طوفان سیاه در حال انتقال به شرق است، لذا باید سدهای دفاعی را تشکیل دهیم و ما هم تمام بضاعت خود را در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌دهیم تا دانش آموزان ما دچار خودباختگی در برابر فرهنگ غرب نشوند و زندگی سالم و مطهر داشته باشند.

وی گفت: آمریکایی‌ها از برداشتن روسری شروع می‌کنند و کار را به‌جایی پیش می‌برند تا مناسبات و سبک زندگی ما تماماً مانند غربی‌ها شود و این پیکار تلخ غرب به ما نشان داد که باید بیش از گذشته به فکر نوجوانان و جوانانمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • دکتر ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    6 10
    هویت با ایجاد ارزش هایی که به یک انسان احساس غرور میده ساخته میشه یکی از علت های بی هویت شدن بخشی از جوانان ایرانی غرورشون بخصوص در برابر غرب در ده سال گذشته جریه دار شده و تحت تاثیر بی هویت شدن به سمت جبهه مقابل که فکر می کنن قدرت دست اونه میرن عدم انجام وعده ها بخصوص در برابر قدرت های غربی از عدم گرفتن انتقام حاج قاسم گرفته تا قبول معاهده به شدت تحقیر امیز برجام از توقف خیلی پروژه های علمی و فضایی گرفته تا سکوت در مقابل اقدامات ترکیه پاکستان اعراب اسراییل و..
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      معماری یکی از علوم شاخص تمدن بشریت بوده و هست برای طراحی یک خانه راحت ؛ باید اول فاضلاب و توالت خانه را طراحی کرد اینترنت ملی باید جایگزین اینترنت آمریکایی شود مانند چین وگرنه ؛ همین آش و همین کاسه خواهد بود
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    11 6
    چین و روس و هند وتمام دنیا که به سبک امریکا زندگی می کنند. چه اتفاقی افتاده؟
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      6 10
      حرفت بیهوده ونسنجیده است خداشفات بده
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      6 8
      هر وقت رفتی بین مردم اون کشورها زندگی کردی و حرف های مردم اونجا رو شنیدی میتونی در مورد شون صحبت کنی.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      6 5
      امارفحشاوخودکشی وبالاترین سرانه ی فرارازازخانواده وقتل وزندانی وسوئمصرف مخدروالکل ودائم الخمری روببینی متوجه ضربات مرگ اورسبک زندگی سکولاری میشی اگه بخوای متوجه بشی
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 2
      هندوچین وروسیه کجاسبک زندگی لیبرالی دارن
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 3
      یه مدت تو بعضی درمانگاههاشون اجازه ورود زنان بدون چادر رو نمی‌دادند احتمالا تو آموزش و پرورش هم میخوان همین کار فرهنگی رو ادامه بدن اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    13 1
    من نمی دونم شما ها چه هویتی به جوانان دادید؟ بیکاری و تورم و پایین امدن قدرت خرید امروز یقه جوانان را گرفته جوان چه امیدی به اینده داشته باشد ؟ داشتن یک خودرو برای یک جوان کاری بسیار دشوار است داشتنه خانه جز محالات هست برای یک ازدواج ساده حداقل 300 میلیون پول نیاز هست خواشا اینقدر جوان جوان نکنید
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 3
      یمن وسوریه وهمه جهان این مشکلات اقتصادی حتی بیشترازایران هست چرااوناامارخودکشی وفسادشون وتیراندازی خیابانی وامارالکلیسمشون کمتره
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 2
      تو کشور جنگ زده دنبال مرکز جمع آ ری آمار میگردی! فکر کنم اونا اولویت های مهم تری داشته باشن
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      رای آمدنیوزی یادمان نرفته، بعدش دستاورها بیشتر از مشکلات هست حتی در اقتصاد ولی چشمانتان سفیده و نمیبینید
  • رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    10 1
    گور پدر امریکا و غرب ، شما بفرمایید برای امید افرینی جوانان چکار کردید از نرخ ازدواج و میزان اشتغال جوانان و ده ها شاخصه دیگر کاملا مشخصه که چقدر موفق بودید ؟؟؟
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      درسته مشکلات هست ولی از قبلا ها و چند دهه پیش خیلی بهتر شدیم
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    8 2
    عجب بعداز۴۳سال متوجه شده اید بفکرجوانان باشید.ای کاش متوجه میشدیدچه بلایی برسرجوانان ونوجوانان امده
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 5
      از اول به فکر بودن بعدش اتفاق وحشتناکی هم نیفتاده
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 3
      اولارهبرحجت رادرسال هفتادبابحث شبیخون فرهنگی تمام کردند بعدابحث عفت وزندگی سالم وعفیفانه حاکمیتی نیست درخودامریکا59درصدمردم اهل فسادوجرایم خلاف اخلاق نیتندباان همه بایکوت انقلاب اسلامی ودین وتشویق به فسادوهرزگی
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    4 2
    حضور سپاه در مدارس
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 2
      بعنوان کارشناس آگاهیبخ سیاسی امنیتی
  • جج IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 1
    قبلا میگفتن هر مدرسه یک روحانی میخواد
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 3
      عالیه
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 0
    هرجا کرد هست آنجا ایران است.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 1
      خاک کف پای هرکردولروترک وعرب وبلوچ رابه عنوان مهرتربت اگرانتخاب کنم باعث عزتم است به عنوان یک شیعه افتخارمیکنم که اسم کرداین نژادمسلمان وغیوررابه چشم دیدم امیدوارم پیش رسول الله این نگاه به جمله کردباعث شفاعتم شود درودبررهبرانقلاب اسلامی خامنه ای عزیز
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 2
      خاک کف پای هرکردولروترک وعرب وبلوچ رابه عنوان مهرتربت اگرانتخاب کنم باعث عزتم است به عنوان یک شیعه افتخارمیکنم که اسم کرداین نژادمسلمان وغیوررابه چشم دیدم امیدوارم پیش رسول الله این نگاه به جمله کردباعث شفاعتم شود درودبررهبرانقلاب اسلامی خامنه ای عزیز
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 0
    جوان کنونی الان نمیداند اینده چیست و کار و تولید چیست چون همه چیز ورشکست شده و بورس و همه چیز ریخته و برجم هم برخی میگن نتیجه داده برخی میگم نداده و بیخوده و برای مشغولیت است و فقط تاکید میشود برو با دشمن بجنگ تا پیروز شویم
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      دروغ نگو
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    خیلی عالیه
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 3
    مردم معتاد و الکلی ه دنیا این همه اختراع و اکتشاف کرده اند و غیر از زمین فضارا نیز تسخیر کرده اند. حال مردم روسیه و چین بهتر ند و عاقل تر یا نوهمی ها
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 0
      دائم الخمرهاجاشون ...است نه اکتشاف علمی کی باالکل ومخدرمسئله ریاضی حل کرده خیلی ازاین علوم پایه ی اسلامی دارن مستندات ان هم هست بعدش باغارت ملتهاوخرج ان پولهاشرکتهای چندملیتی زده اند ایران هم بااین تحریم ونفوذی ها درهم علوم شرکت فعال وروبه رشدداره حتی بیشترازمیانین جهانی وباشفافیت بایدبافساداقتصادی که ضددین است ودرهمه دنیاحتی مرسوم درمناطقی است برخوردشود
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      دانشمندان اکثراقشری باسبک زندگی سالم هستندحتی ساعت خواب وبیداریشان تنظیم شده است ورزشکاران همینطورباولگردی و.....ی کی به جایی رسیده
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    البته این حرکت بایستی خیلی حساب شده و دقیق تعریف بشه تا تبدیل به ضد تبلیغ نشه
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 5
    سردار دوستت دارم
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 4
    تقریبا جوانان بی هویت شده اند و معلوم نیست سالهای بعد چه کار کنند و کجا بروند
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      حرف الکی نزن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 2
    مسئولان به طور جدی باید در عرصه فیلم سازی وارد شوند و توجه داشته باشند
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 1
    نه تو رو خدا
  • کاظم IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    6 3
    به جوان ایرانی کار بدید، زمینه ازدواجش رو فراهم کنید دیگه وقت نمی کنه باید کف خیابون. وقتی بیکار هستند و نمی تونن ازدواج کنن، معلومه میشه این
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 2
      پس چرا خیلی‌هاشون از مجاهدین خلق و کومله بودن؟ پس حرف نزن
    • کاظم IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      ادب هم خوب چیزیه. من توهین نکردم. مطالبه گری کردم و راه حل دادم.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 2
    سردار سلام
  • محمد IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    تنها راه نجات کشور در تمام ابعاد سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اشاعه فرهنگ حاکم بر سپاه است که توانسته در این عرصه ها توفیقات بیشماری داشته باشد. نمونه های آنرا در کشور براحتی میتوان دید. قرارگاه خاتم و .....
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    خواهشا اجازه بدهید کسانیکه درس اینکار را خوانده اند انجام دهند
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    بخدا قسم اگر(بی عدالتی تبعیض انواع امتیاز سهمیه دروغ وعده وعید واهی باند وپارتی بازی خیانت جنایت غارت فسادزوروتزویر،حقوقهای نجومی 46میلیونی نماینده ها مشاورها ومسیولین...خودیها آقاها وآقازاده ها...)نبود-بعداز فرهنگ سازیهای پرهزینه 43ساله وازاین به بعد نیاز نبود
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      اینا هم زیاد نبودن که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس