کد خبر 1426474
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودروهای قاچاق

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودروهای قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق، از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

وی تعیین تکلیف کالاها را در ۶ ماه امسال ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و بر اساس حکم دادگاه هزار و ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که ۷۱ دستگاه به علت مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نامتعارف از مزایده خارج شد و ۹۶۹ خودرو به ارزش سه هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه خبر داد و گفت: این سامانه باهدف نظارت و حراست از بیت‌المال در ورود کالاها به انبار، ارزش و تعداد کالاها راه‌اندازی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    یعنی به طور میانگین هر ماشین ۳ میلیارد و نود و پنج میلیون تومان! با این حساب تمام ماشین‌هایی که تو مزایده بوده، لوکس بودن!...
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    قوطی کبریت نبوه که قایم کنه و کسی نبینه! مطمئنا به صورت قانونی و با هماهنگی مسئولین اینا رو واد کردن. رهبری گفتن کالا قاچاق خصوصا کالاهای گران قیمت رو آتش بزنید. نابود کنید. الان این کارتون برای قاچاقچی چه پیامی داره؟ بهتون بگیم بی شرف ناراحت می شین؟
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    روز اول گفتن چهارهزار و دویست میلیارد تومان حالا شد۳هزار؟ لطفا بررسی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس