کد خبر 1426038
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
ماجرای عجیب سرقت از پیشکسوت سرخپوشان/ دزدها مهاجم اسبق پرسپولیس را شناختند!

محمود خوردبین مهاجم اسبق پرسپولیس شب گذشته با سرقت از منزلش مواجه شد.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین مهاجم اسبق پرسپولیس که مدت‌ها در سمت مختلف نیز در این باشگاه فعالیت داشت و اکنون به عنوان مشاور مدیرعامل کار را دنبال می‌کند، شب گذشته با سرقت از منزلش مواجه شد.

سارقان که سه نفر بودند در زمان حضور محمود خوردبین و نیمه شب به منزل وی زدند. نکته عجیب اینکه خوردبین با سر و صدای شکل گرفته از خواب بیدار شده و با یکی از آن‌ها در اتاق مواجه می‌شود.

سارقان بعد از مشاهده پیشکسوت پرسپولیس علیرغم اینکه وی را شناختند به کار سرقت خود ادامه دادند و منزل او را خالی کردند و اشیا قیمتی‌اش را به سرقت بردند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 0
    نوبره واقعا
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب نکردید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره و بالکن ندارید باید یک گاوصندوق ضد دیلم واقعی که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه بخرید و تمام اموال ارزشمندی که سارقین دنبالش هستند داخلش بذارید که هم سارقینی که وقتی حضور ندارید میان سرقت نتوانند سرقتشون کنند و نه سارقین خشن که وقتی حضور دارید مجبورتون میکنند رمز و کلید گاوصندوق را بهشون بدید نتوانند صدمه ای به شما بزنند یا اموالتون را سرقت کنند، مخصوصا در این زمانه که سارقین فهمیدن برای سرقت از گاوصندوقها نیاز به تخص خاصی ندارند وقتی به راحتی میتوانند صاحب گاوصندوق یا خانواده اش را گروگان بگیرند که با تهدید و ارعاب مجبورش کنند درب گاوصندوق را براشون باز کنند. پس قفل ضد زورگیری یادتون نره
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    قفل ضد زورگیری یادتون نره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس