کد خبر 1425999
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر مس رفسنجان به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در نهمین دیدار فصل خود عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت کوپال ناظمی به مصاف مس رفسنجان رفت که این مسابقه در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

این در حالی بود که مس رفسنجان همراه فولاد هیچ شکستی را در لیگ تجربه نکرده بود.

پرسپولیس هم که پس از تعطیلات لیگ، در شروع مجدد بازی‌ها مقابل تراکتور شکست خورده بود، هفته قبل هم سپاهان با تساوی متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد. به همین دلیل شاگردان گل‌محمدی انگیزه زیادی برای بازپس‌گیری صدر داشتند و از طرفی مس هم دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری در لیگ بود.

با این حال این بازی در شرایطی آغاز شد که در نخستین ثانیه‌های این بازی پرسپولیس صاحب یک موقعیت شد اما پاس لوکادیا تند و سریع بود و از مقابل ترابی گذشت.

در دقیقه ۴ این بار پرسپولیس با شوت سروش رفیعی خطرساز شد که ضربه این بازیکن توسط حامد لک دفع شد.

در دقیقه ۱۰ مس این بار چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه آذرباد هم به بیرون رفت.

در دقیقه 18 پرسپولیسی‌ها صاحب یک کرنر از جناح راست شدند که ارسال بازیکن پرسپولیس به دست رامتین سلیمان‌زاده برخورد کرد و داور هم که به صحنه نزدیک بود این صحنه را پنالتی اعلام کرد.

در ادامه لوکادیا با ضربه‌ای دقیق به سمت چپ پایین دروازه گل نخست بازی را بر خلاف حرکت حامد لک وارد دروازه میهمان کرد تا پرسپولیس پیش بیافتد.

در دقیقه 34 مسی‌ها معتقد بودند که وحید امیری به خاطر برخورد با بازیکن مس باید از زمین با دریافت کارت زرد دوم اخراج می شد که این اتفاق رخ نداد تا بازی دقایقی به جنجال کشیده شود.

در نیمه نخست فرشید باقری، حامد لک، محمد ربیعی از مس و وحید امیری از پرسپولیس از داور اخطار دریافت کردند.

نیمه نخست با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، کمال کامیابی نیا، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، فراز امامعلی، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، محسن آذرباد، سید مهدی حسینی، جفرسون سیلوا، لوسیانو پریرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس