کد خبر 1425722
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
پرورش صحیح کودکان امروز، به سربلندی فردای ایران عزیز منجر می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه امید ما به کودکان امروز سرزمینمان است که آموزش، پرورش و تربیت صحیح آنها، ایران عزیز ما را در آینده سربلندتر از امروز، به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.

به گزارش مشرق، مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «هدهد سفید» به عنوان نخستین کتابخانه ویژه کودکان در استان تهران، همزمان با هفته ملی کودک سه‌شنبه 19 مهر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ جمعی از معاونین و مدیران نهاد، برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که در ایام هفته ملی کودک کتابخانه عمومی «هدهد سفید» در این محله ویژه کودکان افتتاح شده است و برای انجام این کار ارزنده از همکارانم در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جناب آقای رمضانی، دبیرکل نهاد تشکر می‌کنم.

وی افزود: بسیار علاقه‌مند بودم که به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک در یک محفل کودکانه شرکت داشته باشم و زمانی که آقای رمضانی اطلاع دادند چنین برنامه‌ای را در دست اجرا دارند، برای اینکه اهتمام دولت سیزدهم به موضوع آموزش و پرورش و تربیت کودکان را اعلام کنم در این مراسم حاضر شدم.

اسماعیلی با اشاره به بازدید خود از بخش‌های مختلف این کتابخانه گفت: خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی در این کتابخانه و سایر کتابخانه‌های عمومی کشور برای کودکان در نظر گرفته شده و امروز در همه کتابخانه‌هایی که در سطح کشور افتتاح می‌کنیم یک بخش کودک مجهز پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

رئیس هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: در واقع کار اصلی دولت و مدیریت فرهنگی با این نسل آغاز می‌شود و هر چقدر در حوزه کودک برنامه‌های بیشتر و بهتری داشته باشیم، در آینده شاهد رشد جوانانی توانمند و خلاق در کشور خواهیم بود.

وی افزود: همه ما مصمم هستیم که کودکان امروز باید با ذخایر ارزنده فرهنگی کشور آشنا شوند تا با اطلاعات و آموزش‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود شاهد ارتقای این نسل آینده‌ساز باشیم.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در بیانات خود فرموده بودند که «امید من به شما دبستانی‌ها ست»؛ افرادی که امروز دهه پنجم عمر خود را سپری می‌کنند. امروز نیز با تأکید بر اینکه همه امید ما به کودکان امروز سرزمینمان است، معتقدیم که با آموزش و پرورش و تربیت صحیح کودکان این نسل، ایران عزیز ما در آینده سربلندتر از امروز، به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    همون دبستانی هایی که جناب نوری دستور دادن چون پول ندارن حق استفاده از مستخدم درمدارس ندارن چون تعدادشون ۲۵۰تا نیست ومدیران از سر اجبار ازدانش آموزان کار میکشن مدرسه که نیست اردوگاه کار اجباری هست، بالاخره معنی دولت انقلابی رو هم فهمیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس