کد خبر 1425518
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
گروسی: تیم ساپینتو تا آخر فصل مدعی است/ داوری‌ها مانع از صدرنشینی استقلال شده

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در بازی مقابل ذوب‌آهن، می‌توانند حریف را تحت فشار بگذارند و به گل برسند.

به گزارش مشرق، محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و عملکرد این تیم در ۸ هفته رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال پیشرفت خوبی داشته است و فوتبال خوبی به نمایش گذاشته است و هرروز نسبت به روزهای دیگر هم دارد بهتر شود. این تیم در بازی مقابل فولاد هم عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم نتایج استقلال، نتایج مطلوبی بوده است.

گروسی درباره تاثیر عملکرد داوری در نتایج بازی‌های استقلال گفت: عملکرد داوری در نتیجه‌گیری موثر بوده است و اگر مقداری قضاوت داوران درست بود، استقلال در صدر جدول جای می‌گرفت. شما ببینید داوران برای چه تیم‌هایی پنالتی می‌گیرند اما برای استقلال این کار را انجام نمی‌دهد. اصلا نباید بگذارند کارشناس داوری نظر بدهد و کمیته داوران باید یقه داور خطاکار را بگیرد اما آخرش می‌گویند داوران ما از بهترین‌ها هستند. الان شرایط طوری شده است که داوران اشتباه می‌کنند و از آن‌ها تعریف می‌شود. فوتبال ما دارد به سمتی می‌رود که داوران قهرمان مسابقات مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت احتمالی غلامی به ترکیب ثابت استقلال در فولادشهر

او در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی در ۸ هفته مسابقات لیگ برتر در استقلال تاثیر قابل توجهی داشته است؟ ‌ گفت: در استقلال دارد تغییرات شکل می‌گیرد. ما یک شخص خاص را نمی‌توانیم اسم ببریم که او تنها تاثیرگذار تیم است. استقلال یک تیم است و همه بازیکنان دارند تاثیر خودشان را می‌گذارند و نباید اسم خاصی را ببریم چون به بقیه ظلم می‌شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ذوب‌آهن تیم جوان و خوبی است و نتایجش نشان داده است که سخت گل می‌خورد و در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارد. استقلال هم تیم کوچکی نیست و از بازیکنان از تجربه خود می‌توانند استفاده کنند و با تمرکز به مصاف حریف بروند. استقلال می‌تواند ذوب‌آهن را تحت فشار بگذارد و به گل برسد و امیدوارم در این بازی شاهد موفقیت استقلال باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزو مدعیان می‌دانید؟ گفت: استقلال یکی از مدعیان اصلی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است. استقلال از هفته دوم بهتر شد و مقداری در گل زدن مشکل داشت که آن هم تقریبا برطرف شده است و اگر این تیم اسیر مشکلات نمی‌شد، می‌توانست صدرنشین لیگ باشد اما شما شک نکنید که استقلال تا پایان فصل جزو مدعیان خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس