معترضان، اعتراضات خود را مسالمت آمیز بیان کنند

دادستان کل کشور گفت: کسانی که درباره هر مسئله ای اعتراض دارند می توانند بیایند اعتراض خودشان را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه بیست و دومین همایش دادستان‌های مراکز استان، ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله اعظم و هفته نیروی انتظامی گفت: برای عزیزانی که در حوادث اخیر چه از نیروی انتظامی و چه از برادران عزیز در سپاه پاسداران و بسیج به شهادت رسیدند علو درجات را از خداوند متعال مسئلت داریم.

وی با اشاره به برگزاری همایشی که روز گذشته در حوزه ریاست قوه قضائیه با حضور رئیس دستگاه برگزار شد بیان کرد: این همایش یک همایش مشترکی بین رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها بود لذا چون حوزه کاری دادستان‌ها تفاوت دارد لازم بود برای کل دادستان‌های مراکز استان‌ها هم همایشی داشته باشیم، به همین جهت امروز از ساعت هشت صبح همایشی را به صورت جامع و کامل برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهاداتی که دادستان‌های مراکز سراسر کشور داشتند مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان کل کشور بیان کرد: همچنین لازم بود در زمینه برخورد با مسائل مختلف از جمله حوادث اخیر یکسری بحث و تبادل نظرهایی می‌شد که این مسئله هم مدنظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسات محورهای خوبی استخراج شد، بیان کرد: همچنین در این جلسات تصمیمات خوبی گرفته شد لذا پیام این مجموعه به همه مردم ایران این است که دستگاه قضائی به صورت قاطع در حمایت از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در صحنه خواهد بود.

دادستان کل کشور بیان کرد: خط قرمز همه ما امنیت مردم است و امنیت مردم برای ما بسیار مهم است و کسانی که تلاش دارند تا امنیت مردم را خدشه دار کنند ابتدا به آنها تذکر، نصیحت، هدایت و ارشاد می‌دهیم تا دست از خرابکاری و آشوب بردارند.

وی با بیان اینکه خط اعتراض باید از خط اغتشاش جدا شود، افزود: ما هم این موضوع را جدا از هم می‌دانیم و کسانی که درباره هر مسئله‌ای اعتراض دارند می‌توانند بیایند اعتراض خودشان را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند اما اگر قرار شد این اعتراضات به اغتشاشات منتهی شود و یا اینکه عده‌ای اعتراض را مقدمه‌ای بر اغتشاش قرار دهند، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و قضائی حتماً این مسئله را تحمل نخواهند کرد چراکه امنیت مردم برای ما بسیار مهم است.

دادستان کل کشور در بخش دیگری گفت: قطعاً اگر ما امنیت نداشته باشیم در هیچ حوزه‌ای موفق نخواهیم شد. امنیت دانشگاه، مدارس، بازارها بسیار مهم است و این امنیت هم تأمین نمی‌شود مگر با تعامل همه دستگاه‌های ذی ربط و مردم عزیزمان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس