کد خبر 1423271
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
لایحه دفاعی ساپینتو آماده شد

باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آماده کرده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی دو بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست دهد.

جنجالی‌ترین اتفاق مسابقه در این دقیقه شکل گرفت، ریکاردو ساپینتو وقتی از سوی داور با کارت قرمز روبرو شد اعتراضات تندی به تصمیم داور داشت و حاضر به بیرون رفتن از زمین نشد و اگر نیمکت نشینان استقلال او را کنترل نمی‌کردند معلوم نبود چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ساپینتو دعوت کرده است تا با حضور در این کمیته نسبت به اتفاقات افتاده در بازی با گل‌گهر پاسخگو باشد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به تصمیم‌ داور دیدار تیمش برابر گل‌گهر رفتارهایی را از خود نشان داد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال عصر شنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند که آبی‌پوشان با گل‌های محمد محبی و کوین یامگا به برتری رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    چقدر این واژه سا پین تو بیخود و حال بهم زنه ان شا الله از صحنه روزگار و خبرها حذف بشه بزودی.
  • جواد IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    ماستمالیزاسیون جدید در راه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس