توطئه‌های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می‌شود

وزیر اطلاعات با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: این دسیسه نیز همانند دیگر توطئه‌های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو شده و رسوایی فتنه‌افکنان را رقم می‌زند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده کل انتظامی کشور و افتخارآفرینان فراجا تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام سیّد اسماعیل خطیب به شرح ذیل است:

سردار سرتیپ پاسدار اشتری 

فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران
 
باسلام و تحیّت

فرا رسیدن روز نیروی انتظامی را خدمت جناب‌عالی، فرماندهان، کارکنان و سربازان افتخارآفرین فراجا که حافظان مرزهای مملکت امام زمان (عج) و امنیت پایدار در سرزمین اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) می‌باشند، صمیمانه تبریک می‌گویم و به روان پاک شهدای گلگون‌کفن به‌ویژه شهدای مظلوم اغتشاشات اخیر ادای احترام نموده و حسن عافیت جانبازان سرافراز آن نیروی الهی را از پیشگاه خالق حفیظ آرزومندم.

اقدامات جان‌برکفان فرماندهی نیروی انتظامی کشور در طول سال‌های گذشته و در حوزه‌های مختلف، از جمله اقدامات دشمن‌شکن آن‌ها در مقابله با فتنه‌ها، تأمین امنیت اجتماعی جامعه، مقابله با قاچاقچیان موادمخدر، جان‌فشانی در مرزها و سایر اقدامات این عزیزان، همواره قابل تقدیر و سپاس بوده است. 

اینک نیز مقابله‌ متعهدانه و از خودگذشتگی کارکنان مؤمن و انقلابی آن فرماندهی معزز در تقابل با اغتشاشگران و تروریست‌ها و ابراز دشمنی آشکار استکبار و صهیونیزم جهانی، حکام مرتجع منطقه و مزدوران تجزیه‌طلب آشوبگر و افراد ناآگاه و فریب خورده، نشان از موفقیت‌های تحسین‌برانگیز آن فرماندهی در انجام وظایف دارد و قدردانی امّت فهیم و ولایت‌مدار میهن اسلامی‌مان مؤید محبوبیت نیروی انتظامی است.

به حول و قوه‌ الهی این دسیسه نیز همانند دیگر توطئه‌های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می‌گردد و دگر بار رسوایی فتنه‌افکنان را رقم می‌زند. سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به همراه جامعه‌ هوشیار و قدرتمند اطلاعاتی کشور، همکاری با جان‌برکفان آن نیرو را در حفظ امنیت پایدار، بر خود فرض می‌دانند و در انجام این وظیفه‌ خطیر الهی اهتمام خواهند ورزید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 4
    مرگ برزامبی های فحاش وتخریب گروقاتل پلیس ایران واروپا وکادردرمان وکسبه ورهکذر
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 5
    حالا که پیروز شدید اینترنت بین المللی را وصل کن
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      2 0
      یکم...... کمتر نگاه کن برات خوب نیست!!!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 5
    ایندفعه نفوذیا اومدن نزدیکتر
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      1 0
      عبری بنویس فارسیت خوب نیست تابلوئه!!!!
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    اگر عرضه داری این بیشرف که بچه را کور کرده پیدا کن
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    احسنت
  • من IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    به لطف خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس