یک‌ماه برزیل بودم و فحش‌های پرتغالی را بلدم/ ساپینتو عصبی می شود خودی و غریبه نمی‌شناسد/ پیشنهاد می کنم استقلالی ها برای روز مبادا پرتغالی یاد بگیرند

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: به اعضای تیم استقلال توصیه می کنم بروند فحش های پرتغالی را یاد بگیرند چون احتمال دارد همان زمانی که فکر می کنند ساپینتو تشویق شان می کند یک چیز دیگری به آنها می گوید!

به گزارش مشرق، هاشم بیک زاده پیشکسوت استقلال و دستیار امیر قلعه نویی در کادر فنی تیم گل گهر سیرجان درباره ادعاهای بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال، درباره اینکه گفته بود ساپینتو حرف رکیکی به زبان پرتغالی به زبان نیاورده بود اظهار داشت: بیژن طاهری پیشکسوت استقلال و ماست و احترامش واجب است ولی وقتی صحت و سقم یک ماجرایی را نمی داند نباید درباره اش اظهار نظر کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم او فحش پرتغالی بلد نیست و برای همین و البته روی تعصبی که داشته رفته و از ساپینتو حمایت کرده و گفته که ما دروغ می گوییم. گرچه فیلم بی احترمی هایش هم موجود است و به همه کادر ما بی احترام کرده است.

شرم‌آور است چنین فردی سرمربی استقلال باشد

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: حیف تیم بزرگی مانند استقلال است که چنین سرمربی بی ادبی بیاید و بزرگی این باشگاه را با این رفتاهای شرم آورش زیر سئوال ببرد. این فیلمهایی که ساپینتو لب خط بازی می کند کارگردانی خوبی ندارد و فکر می کند با هیجاناتی که لب خط ایجاد می کند می تواند ورق بازی را به سود خود و تیمش برگرداند.

باید در انزلی نقره داغش می کردند که نکردند!

بیک زاده با اشاره به اتفاقات حاشیه دیدار دوم استقلال در انزلی گفت: مگر ندیدید در دیدار با ملوان چطور با لگد برانکارد امدادگران را شوت کرد؟ اگر همان زمان با او برخورد می شد و محرومیتی برایش در نظر می گرفتند تا نقره داغ شود الان به خودش اجازه نمی داد اینطور به ما بی احترامی کند. او در دیدار با نساجی هم با جواد منافی درگیر شد. شاید اینها جزو شگردها و روش های این مربی اش است که البته ما نمی دانیم. 

 یک‌ماه برزیل بودم و فحش‌های پرتغالی را بلدم/ ساپینتو عصبی می شود خودی و غریبه نمی‌شناسد/ پیشنهاد می کنم استقلالی ها برای روز مبادا پرتغالی یاد بگیرند

از خسرو حیدری توقع نداشتم!

وی اضافه کرد: از خسرو حیدری هم توقع نداشتم که وقتی بازیکن ما روی زمین افتاده و همه به بازیکن استقلال می گویند توپ را به بیرون بزن، او به بازیکن تیمش بگوید توپ را بیرون نزنید و بازی را ادامه بدهید! این رفتارها دور از جوانمردی است و همه این فوتبال ارزشش به جوانمردی اش است.

کمیته انضباطی باید مستقل تصمیم بگیرد

مربی گل گهر درباره صحنه خطایی که منجر به پنالتی شد گفت: ما خودمان اذعان کردیم که پنالتی درست بود. پنالتی مشکل داری نبود ولی درباره اظهار نظر دوستان باید بگویم که درست نبود اینگونه موضع‌گیری کنند. از کمیته انضباطی هم می خواهیم که مستقل باشند و مستقل تصمیم بگیرند و تحت تأثیر اسم و نام تیمها قرارنگیرند.

این پرتغالی جو بازی را بهم می زند

وی مجدداً درباره رفتارهای ساپینتو گفت: او عامل اصلی اغتشاشات کنار زمین بود. او کارگردان سریالی شده که اصلا بلد نیست آن را جلو ببرد و فقط با آبروی باشگاه بزرگ استقلال بازی می کند. او دائم می خواهد با رفتار جنجالی جو خوب درون زمین را هم بریزد. آرامش را از بازیکنان درون زمین می گیرد.

چندین سال است جلوی استقلال ضربه می خوریم

بیک زاده خاطرنشان کرد: ما در طول فوتبالمان مربیان بزرگتر و کوچکتر از این آقا را دیده ایم ولی هرگز کسی را ندیدیم که این رفتارها را در شأن و شخصیت خودش ببیند. ما چندین سال است روبروی استقلال از همین مسایل ضربه می خوریم.

یک ماه برزیل بودم و فحش های پرتغالی را بلدم

وی توضیح داد: ما اصلا اعتراض مان به پنالتی نبود و اتفاقا این برد را به استقلال و هوادارانش تبریک می گوییم. ما حرفمان این است که او فحش های خیلی بدی داد. بالاخره من خودم یک ماه برزیل بودم و فحش های آنها را یاد گرفتم. زبان برزیلی و پرتغالی هم تقریبا یکی است. ما از زبان برزیلی هیچ چیزی را یاد نگرفته باشیم فحش هایش را خوب بلدیم.

 یک‌ماه برزیل بودم و فحش‌های پرتغالی را بلدم/ ساپینتو عصبی می شود خودی و غریبه نمی‌شناسد/ پیشنهاد می کنم استقلالی ها برای روز مبادا پرتغالی یاد بگیرند

فیلم فحش‎های رکیکش را به کمیته انضباطی دادیم

وی افزود: فیلم فحاشی های ساپینتو را مستند داریم و آنها را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده ایم. از لحظه ای که به سمت نیمکت ما حمله کرد و همه را به باد فحش گرفت تا آخر که داور او را اخراج کرد و سراغ داور رفت همه را داریم.

استقلال خوب نبود ما بد بودیم

مربی تیم سیرجانی درباره بازی استقلال تصریح کرد: استقلال در این دیدار موقعیت آنچنانی نداشت و در واقع بازیکنان ما با اشتباهاتی که در طول مسابقه مرتکب شدند به این تیم فضا دادند. فکر می کنم نتیجه تساوی منصفانه ترین نتیجه بود.

آقایان طاهری و حیدری، بی انصافی نکنید!

بیک زاده گفت: وقتی ما با گوش خودمان فحش ها ساپینتو را شنیدیم خسرو حیدری و بیژن طاهری نباید ما را دروغگو خطاب کنند تا سرمربی شان را توجیه کرده باشند. مگر هر بازی بیشتر از سه امتیاز دارد؟ اصلا مگر این مسابقه فینال بود که اینقدر به خاطرش حاضرند انصاف را زیر پا بگذارند؟

 یک‌ماه برزیل بودم و فحش‌های پرتغالی را بلدم/ ساپینتو عصبی می شود خودی و غریبه نمی‌شناسد/ پیشنهاد می کنم استقلالی ها برای روز مبادا پرتغالی یاد بگیرند

ساپینتو موقع عصبانیت خودی و غریبه نمی‌شناسد

وی در این باره که ساپینتو در زمانی که توسط طاهری مهار شده بود چند ضربه ناخواسته هم به سرپرست استقلال زد یادآور شد: این آقا از آنهایی است که وقتی عصبانی می شود خودی و غریبه نمی شناسد. فکر می کنم او جزو ‌لات های پرتغال است، ولی نباید تصور کند که در ایران هم می تواند هر حرفی دلش خواست بزند و بعد هم فکر کند کسی متوجه نمی شود.

یک توصیه هم برای استقلالی ها دارم

بیک زاده توصیه جالبی هم به اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال داشت و گفت: از برو بچه های تیم استقلال، از آقا بیژن گرفته تا ایرانی های کادر و بازیکنان می خواهم بروند کمی پرتغالی یاد بگیرند. شاید این آقای گاهی حرفهایی به آنها بزند که بچه های استقلال فکر کنند او تشویق شان می کند ولی اینطور نباشد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احسان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 8
    تو یک ماه چطور این همه فحش یاد گرفتی ! داشتن چکارت میکردن
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 7
    حرام است این سرمربی استقلال باشد مردک چوپان... ایران را با چاله میدون کشور خودشون اشتباه گرفته مردک بیسواد ... ایران مهد علم و ادب و فرهنگ است نه جای افرادی نظیر ساپینتو
  • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    9 0
    خفه شو مزدور
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    ایرانی های دشمنان استقلالیت و استقلال خشم ساپینتو را نیز در آوردن ، آقای ساپینتو ام فهمیده ک خیلی از ایرانیان هرچه ک دارای نام استقلالی دارد باشون دشمنی دارند لذا هرچی ک مناسب و لایق و برازنده ای گلگهر سیرجان بوده از فحش های رکیکش تحویلشون داد....
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 1
    کی رفته بوده برزیل؟
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    فوتبال= کلاس اخلاق!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    وحشی
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 2
    این روز به مدد البانی نشین ها فجاشی نشانه تمدن شده است
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 2
    شرم آور اون هیچی ندار بی همه چیزیه که صدها هزار یورو بیت المال فقرا رو میریزه تو حلقوم این اجنبی عرقخور که از شدت زیاده روی در ویسکی اونجور کنار زمین بدمستی و چاله میدون بازی دربیاره
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    لجنزار متعفن فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال مرگ بر فوتبال
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 1
    باسلام چندنفربه یی نفربابااین بنده خداقریبی حتمآساپینتوپیش خودش می گویدتوهربازی یی شری بپامیکنم بعدیکسال خداحافظ.خدایی توعکس چه زوری میزنی
  • علی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 2
    اقا بیک زاده نون بنرخ روز میخوری و دم از انصاف میزنی اگر پنالتی را قبول داشتید پس این همه شلوغی و در گیری برای چی بود که بوجود اوردید خواستید با این وضعیت پنالتی را باطل کنید و نتوانستید اکنون دم از انصاف می زنی مرد وجدان که دیگر وجود ندارد مربی استقلال هم که جوش اورد بخاطر حق کشی هایی است که در این فوتبال کثیف ما وجود دارد که ناموسشان را برای سه امتیاز حراج میگذارند
  • هاشم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    این به ضاهر آقا پیشکسوت استقلال نیست یه ......... پولکیه هر جا قلعه نوعی مافیایی باشه اونم هست وقتی اسم استقلال و میاری دهنت رو آب بکش .
  • علی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    نون به نرخ روز خور .جالبه دقیقه نود برای تیمش پنالتی گرفتن رفته قاطی کرده فحش میده بچه هم اینو قبول نمیکنه.واسه چی قاطی کنه؟ببین چه حرف ناجوری بهش زدن .همه فهمیدن دیگه آدم باشور و هیجانی هست میخوان تحت فشار بذارن.بازی ملوان هم کمیته انضباطی فهمید هوادار دو آتیشه رو جای نیروی امداد گذاشتن .
  • داریوش IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    طرف یکماه رفته برزیل فقط فحش یاد گرفته
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    بیک زاده تیمش باخته سوزش گرفته باختن تو خانه خیلی سخته بیک زاده الان ماده منفجره است
  • مصطفی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    والا تو چند سال فوتبال بازی میکردی.فوتبال بازی کردن درست حسابی یاد نگرفتی آخرش من موندم تو یکماه چطوری فش یاد گرفتی
  • علوی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    بر اساس آیه 141 سوره مبارکه نساء : و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط قرار نداده است. هیچ کافری حق ندارد بر عده ای مسلمان مدیریت کند ولی نمی دانم چرا در فوتبال از داخلی ها استفاده نمی کنیم مربی باید داخلی باشد؟ از این مربیان خارجی تا حالا چه خیری دیده ایم که اینقدر بیگانه پرستی می کنیم؟
  • وحید کلهری IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    اقای بیگزاده .امسال امدی توفوتبال نون بازوت را بخور .همگان میدانند تیم شما به تیم گریه معروف است از سرمربی گرفته تا ابدارچی همش با گریه ومظلوم نمایی کردن میخواهین برنده باشین .اصلا فرض اینکه ساپینتو فحش میده ایا تاحرکتی ویا تحریکی نباشه اینکار را انجام میده؟خود امیرخان رییس کل اینکارهاست .اعضای تیم شما کاملا شناخته شدن.عیب از اینجاست نمیتوانید ببریدهمین
  • رضا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    معمولا مربی ایی که یک پنالتی گرفته و قراره گل بزنه به کسی فحش نمی ده آقای الهویی اگر تحریکش نمی کردی و بهش فحش نمی دادی این اتفاقات نمی افتاد هاشم خان تو رو همه می شناسن شخصیت حرفه ایی نداری پس ساکت شو بی تعصب
  • آشنا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    هر جور که میبینی بوی تعفن از این فوتبال بلند میشه چه ایرانی و چه خارجی!!؟ اون از فوتبال خاجی که میبینی فوتبالیست معروف لیگ جزیره باخواهر خودش رابطه جنسی برقرار میکنه این هم از فوتبال داخلی که یه نفر نمیتونه فرزند خودش رو به ورزشگاه ببره !!؟ قدرتهای بزرگ هم هر زمان هم که بخوان اون رو مثل پتک بر سر مردم کشورها میکوبن عربستان 5ساله داره توی یمن آدم میکشه عین خیال فیفا و فدراسیون آسیا نیست بعد اعلام میکنن ایران امنیت نداره و ایران رو محروم میکنن از اون طرف روسیه رو بخاطر حمله به اوکراین محروم میکنن اگه تجاوز تجاوزه باید مجازات برای همه یکی باشه نه اینکه هرکی لابی قویتری داشت بگه قانون چیه!!!؟ شایدم الان یکی خوشش نیاد حرف بد به من بزنه که اون هم ریشه در همین ناپاکی فوتبال داره.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    آرزو به دل مردم مونده یک روز ازاین فوتبال فوتبالیست لعنتی صدای فساد و پلیدی بیرون نیاد.نه اینکه خدای نکرده همشون فساد داشته باشن نه !! ولی شما بین از کشتی بغیر از افتخار هیجان شور و عرق ملی غیرت مردانگی چیزی میبینی از کشتیگیرا غیراز محبت واز خودگذشتگی چیزی میبینی!!/ طرف با گونی نمیشه مدال ها ومقامهای المپیکیش رو جابجا کرد ولی تا یه آدم عادی رو میبینه تا کمر جلوش دولا میشه حالا یه فوتبالیست درجه 2 رو هم با این ورزشکار مقایسه کن تا ببینی فرق فوتبال و کشتی در کجاس!!؟
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 1
    سپنتو بازی فوتبال با میدان جنگ اشتباه گرفته بود کمیته انظباتی شدیدا اوراتنبیه کند
  • سکندر امنی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    آفرین کشور برزیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس