کد خبر 1422910
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

رستوران های هتل الماس 1 و 2 مشهد

از آنجایی که شهر مشهد شهری زیارتی است و علاوه برآن جاهای دیدنی مشهد بسیار زیاد است و همچنین آثار و اماکن تاریخی مهمی دارد، از شهرهای توریستی پرطرفدار ایران به حساب می‌آید. طبیعتا در شهرهای توریستی امکانات و شرایط به‌گونه‌ای مهیای پذیرایی است که موجب جلب رضایت گردشگران و توریستها باشد. از این رو در چنین شهرهایی هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره زیادی ساخته می‌شود.

البته امروزه تقریبا در همه شهرها شاهد هتل‌هایی با کیفیت بالا و قابل توجه هستید اما تعداد این هتل‌ها در شهرهای بزرگ‌تر اهمیت و لزوم بسیار بیشتری دارد. هتل الماس 1 مشهد و هتل الماس 2 مشهد نمونه‌هایی از هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره شهر مشهد هستند که از امکانات و خدمات باکیفیت و سطح بالایی برخوردار هستند. از آنجا که رستوران یک هتل می‌تواند کیفیت خدمات هتل را چه از نظر بهداشتی چه از نظر کیفیت و تنوع نشان دهد، جالب است با رستوران‌های این دو رستوران معروف آشنا شوید.

رستوران الماس

رستوران الماس اولین رستوران هتل الماس 1 است. فضای این رستوران بسیار شیک و تمیز است. درواقع محیط بزرگ و جذاب آن اشتهای شما را برای تست غذاهای مختلف و خوشمزه رستوران الماس بیشتر می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای فرنگی با مواد اولیه باکیفیت و مرغوب طبخ می‌شوند. در کنار غذاهای رنگارنگ، با پیش‌غذاهای متنوعی نظیر سوپ، سالاد، سبزیجات و غیره پذیرایی می‌شوید. تزئینات روی غذاها و پیش‌غذاها نیز تمایل شما را برای صرف غذاها بیشتر می‌کند. همچنین می‌توانید در رستوران الماس علاوه‌بر وعده‌های ناهار و شام می‌توانید صبحانه‌های دلپذیری را نیز تجربه کنید.

رستوران های هتل الماس 1 و 2 مشهد

رستوران چشم انداز هتل الماس 1

رستوران چشم‌انداز دومین رستوران هتل الماس 1 مشهد است. این رستوران نسبت به رستوران الماس کمی کوچکتر است ولی فضای زیبا و جو بی‌نظیر آن شما را برای دورهمی خانوادگی و دوستانه ترغیب می‌کند. در این رستوران باکیفیت وعده‌های ناهار و شام با مواد اولیه مرغوب پخته و سرو می‌شوند. جالب است بدانید که انتخاب نام چشم‌انداز برای این رستوران بدون دلیل نبوده و دلیل آن دیدی است که این رستوران به بارگاه امام رضا علیه السلام دارد. این چشم‌انداز زیبا دلیلی دیگر علاوه‌بر فضای زیبای داخلی است که مسافران را به وجد می‌آورد.

رستوران پانوروما هتل الماس 2

رستوران پانوروما یکی از رستوران‌های شیک هتل پنج ستاره الماس 2 است. بجز فضای داخلی زیبا که با چیدمانی فوق‌العاده توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، ساختار 360 درجه رستوران دید جالبی از شهر مشهد به وجود می‌آورد. خلاصه که چشم‌انداز رستوران پانوروما بسیار جذاب است و فضای داخل آن نیز بسیار دلباز است. منوی غذایی این رستوران نیز تنوع خوبی دارد. غذاهایی که با کیفیت بالا طبخ شده و برای شما سرو می‌شود.

رستوران های هتل الماس 1 و 2 مشهدرستوران فیروزه هتل الماس 2

رسستوران فیروزه نیز از دیگر رستوران‌های هتل الماس 2 مشهد است. فضای داخلی این رستوران بسیار رویایی و دلنشین است به‌طوری که پیشنهاد می‌شود اگر در هتل الماس 2 اقامت می‌کنید، حتما وعده‌ای را در رستوران فیروزه صرف کنید. این رستوران نیز مانند رستوران پانوروما دارای چشم‌انداز 360 درجه شهری است. فضای دلباز رستوران فیروزه می‌طلبد که وعده عصرانه‌ای را درکنار دوستان خود میل کنید و از زیبایی لذت ببرید. در منوی این رستوران نیز غذاهای متنوع سنتی و فرنگی دیده می‌شود.

کافه رستوران روف گاردن

هر دو هتل الماس 1 مشهد و هتل الماس 2 مشهد بجز رستورانهای شیک و مجلل مجهز به کافه‌های زیبا همراه با صرف انواع دسرها و نوشیدنی‌ها هستند. بجز این کافه‌های دلنشین، هتل الماس 2 یک کافه رستوران بسیار زیبا و مجلل نیز دارد. کافه رستوران روف گاردن با طراحی بسیار زیبا و خلاقانه توجه شما را بدون شک به خود جلب می‌کند. میز و صندلی‌های حصیری، فضای گرم و در عین حال شیک این کافه رستوران را خاص‌تر می‌کند. این کافه رستوران در طبقه 19 هتل الماس 2 قرار دارد. در کافه رستوران روف گاردن انواع غذاهای باکیفیت سنتی و فرنگی به‌همراه انواع مختلف نوشیدنی و دسر سرو می‌شود. پیشنهاد می‌شود اگر میهمان خاصی دارید، از او در این فضای دل‌انگیز و مطبوع پذیرایی کنید.

همانطور که گفته شد هر کدام از هتل‌های الماس 1 و الماس 2 کافه‌های جذاب و قابل توجهی هم دارند که درباره هرکدام از آنها می‌توان توضیحات منحصربه‌فرد و فراوانی ارائه داد. به طور کلی فضای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این دو هتل، هریک متفاوت از دیگری و در عین حال جذاب و دلربا است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس