فوتسال جام ملت‌های آسیا| صعود تیم‌‌های تاجیکستان، ازبکستان، تایلند/ پایان کار شاگردان ناظم‌الشریعه

روز پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در کویت با صعود سه تیم در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در کویت در حال برگزاری است و در روز پایانی مرحله گروهی از گروه اول دوم ۴ دیدار برگزار شد. 

در روز پایانی گروه دوم این رقابت‌ها  تاجیکستان با پیروزی ۸ بر ۵ مقابل ترکمنستان به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

ازبکستان هم که پیش از این صعود خود را به عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده بود در بازی پایانی خود ۶ بر یک بحرین را شکست داد تا با  ۹ امتیاز  به عنوان صدرنشین گروه دوم  راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

در گروه اول  این رقابت‌ها تیم ملی تایلند به مصاف عمان رفت که بدون امتیاز در قعر جدول قرار داشت و توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله یک چهارم صعود کند.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز تیم ملی عراق که سید محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی سکان هدایت این تیم را در دست دارد به مصاف کویت میزبان رفت که در پایان این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و با توجه به این تساوی تیم ملی عراق از ادامه رقابت‌ها جا ماند.

فردا هم قرار است ۴ دیدار از گروهای سوم و چهارم برگزار شود و تیم ملی کشورمان که صعودش به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها قطعی شده به مصاف لبنان می‌رود.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:

تاجیکستان ۸ - ترکمنستان ۵

ازبکستان ۶ - بحرین یک

تایلند ۶ - عمان یک

عراق ۲ - کویت ۲

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    خدا راشکر،موفق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس